Frøken Freken Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Leser at flere her inne oppgir å ikke ha utbytte av å gi barna malt i flaskene. Ved en tilfeldighet kjøpte jeg Helios malt på helsekost første gang vi skulle ha malt. Da krukka var tom kjøpte jeg moss malt på dagligvareforretning. Over natta gikk vi fra daglig avføring til bæsj hver 3. dag, og tydelig besvær når hun bæsjet. Så det kan jo være verdt å prøve Helios om dere ikke syns dere får ønsket effekt av andre merker.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 hmm..dette var interessant...vi bruker mossemalten, og har som regel bæsj bare annenhver dag, og da bruker jeg myye malt også..og hun har faktisk ikke bæsja idag heller, så håper d kommer noe imorgen (tre dager uten bæsj får være maks syns jeg..). Selv om snuppa ikke ser ut til å plages av d i d hele tatt da, så da er hun vel strengt tatt ikke forstoppa (for da får de jo VONDT...) Men tilbake til poenget, og mitt spørsmål til deg; har du bytta tilbake igjen til helios, og isåfall, hvordan gikk d..?
husmus &2 Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Interessant. Her bruker vi jo sjelden malt. Har sett meg nødt til å bruke litt i dag da det har virket som han sliter litt ekstra om dagen. Våknet opp i natt av noen ordentlige pressegrynt. Dakkal. Kanskje jeg skal prøve Helios. Jeg synes nemlig ikke malten gjør så mye fra eller til. Synes sjelden bæsjen er noe mer flytende ved bruk av malt så kanskje det er verdt forsøket.
Frøken Freken Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 lykkeli: ja - jeg har bytta tilbake, og første omgang ble det 1,5 dag til neste bæsjebleie. Er spent på om hun kommer tilbake til daglig avføring. Må bare få si at dette jo kan være tilfeldig, kan ikke garantere at det har noen effekt, liksom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå