Gå til innhold

Hjelp -vi trenger en liten bagvogn..?!?

Anbefalte innlegg

Vi har en opel zafira (7-seter) og den er liten (smal)! Går ikke 3 barn i baksetet - 1 barn må derfor sitte bak + vi må ha plass til vogn....

tenkte kanskje vi kunne få inn en vogn på høykant - maks bredde 50 cm, lengde ca 100cm. Finnes det en såpass liten vogn på markedet eller må vi kjøpe ny bil....?Hjelp??!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139576981-hjelp-vi-trenger-en-liten-bagvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv Easywalker Classic. Bare genial til folk med små biler. Ei god vogn som er lett i tillegg. Genial å ha med på reise også siden den blir så liten! Jeg har bag til sportsvogna og kunne dermes bruke den fra fødselen...

Annonse

VI hadde samme problemet. Dvs jeg har hundebur bak i bilen. Ønsket at understellet på vogn skulle ligge, slik at jeg fikk plass til bag'en oppå (uten for mye gris). Tror jeg sjekket alle vogner på markede og fant at tfk var den som ble minst. Dvs det var noen som var tilsvarende, men de hadde da fire hjul og tok derfor større plass forran, noe som gjorde at jeg ikke fikk plass likevel pga hjulbuene på bilen.

Er veldig fornøyd med valget :-)

Jeg er virkelig lost på barnevognfronten! tfk? Hva vogn er det? :-)

Er litt mer optimistisk enn før iallefall - tror vi skal finne en vogn slik at vi slipper å bytte bil!

Så en vogn på finn.no : Izi Rider - noen med erfaringer med denne vogna?

http://www.barnevognguiden.no/index.php?option=com_jreviews&task=listcategory&section=4&cat=13&dir=1&Itemid=70

gå inn her så finn du bilder av mange forskjellige vogner....blant anna tfk sine vogner(trend for kids) heiter den....veldig gode vogner....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...