Gjest Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Testa i ettermiddag, tenkte jeg måtte bare få testen ut av verden, sånn at jeg kunne se at den var negativ og bli ferdig med det... Men den var positiv! Men er forsiktig optimist, tar det ikke som en selvfølge at dette ender i en lykkelig slutt. Er så mange hindre langs veien... Får vente på hcg-svar over helga, og se om den holder mål:) Men kan hvertfall hviske et ørlite "hurra!" inntil videre! 2,5 år siden sist jeg så en positiv test, så det var jo en bragd, bare det...
frk bulle Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer så mye med positiv test!!!! Nyt følelsen og tenk positive tanker!! Masse lykke til videre!
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Gratulerer så mye! Velfortjent etter lang tid. :-)
Nergård Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Gratulerer så mye:) Krysser fingrene på at spiren klorer seg fast i ni mnd. Lykke til, og kos deg med graviditeten.
Lille jente Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Gratulerer så mye! Dette går nok helt fint skal du se....husk, positive tanker ;o) Vi ble gravid med ivf, og jeg er nå 4 mnd på vei!! happy happy!!! Krysser fingrene for at det går like fint med deg!
Lund73 Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Gratulere så mye, det er så koselig å høre når gullegget sitter. Du får kose deg masse med graviditeten:-)
roffen Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 gratulerer så masse. Kos deg. imorgen er det jeg som får dommen og det gruer jeg meg til.
*stjernebaby ønskes* Skrevet 4. februar 2009 #11 Skrevet 4. februar 2009 Gratulerer så mye dette var morro å lese lykke til fremover
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #12 Skrevet 4. februar 2009 Takk skal dere ha:) Koselig! Blir spennende å se hvordan dette blir fremover, håper så inderlig at dette går bra... Tar en dag av gangen frem til hcg-svar. Føler meg liksom ikke trygg før jeg vet at den viser det den skal. *venter i spenning*
barbalala Skrevet 6. februar 2009 #13 Skrevet 6. februar 2009 GRATULERER SÅ MYE!! Jeg er også gravid med IVF (med flere mislykkede forsøk bak meg) og er nå 13 uker på vei :-) Ønsker deg masse lykke til videre! Håper du får et fint svangerskap :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå