lightblue Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Hei! Hvordan går det med deg? Håper du har det litt bedre nå. Ikke lett dette, men det går da ørlitt bedre dag for dag, synes jeg... Jeg sluttet med medisiner i dag tidlig, etter å ta tatt en test til. Har ikke hørt noe om at vi skulle tatt en blodprøve du? Hjemmetester skal jo være 99% sikre så jeg ser i alle fall på forsøket som avblåst. Skal ringe til St. Olavs i morgen og forhøre meg litt om ventetider og sånn. Håper det er bra med deg
Nytt år, nye muligheter! Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Hei! Joda, det går bedre og bedre. Begynner å bli vant til dette nå....:-( Håper det går bra med deg også!!? En dag er det vår tur igjen Lightblue!!!!! :-) Jeg har også sluttet med medisinene, og lurer veldig på når blødningen kommer. Vet du hvor lang tid det tar? Har ikke hørt noe om blodprøve nei. Fikk beskjed om at hvis testen var negativ, så skulle jeg ringe når jeg hadde fått igjen mensen, slik at vi da fikk sett på nye datoer. Begynner du på igjen så fort som mulig eller? Jeg ønsker å vente til frem mot vår og sommer tror jeg...., men plutselig så endrer jeg mening. :-) Kroppen trenger litt hvile fra alle medisinene!!! Det er ganske tøft å drive med dette. Tror ikke noen som ikke har prøvd det selv skjønner hvor slitsomt det er, både fysisk og psykisk! Håper vi kan følge hverandre videre også, det er så innmari godt å ha noen i samme situasjon å prate med!! Å tenk hvor gøy det blir når vi begge sitter her som gravide!!!!!!!!! :-) Klem til deg ! :-)
lightblue Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Det går bra med meg Jeg har ikke gitt opp håpet om at det skal gå bra til slutt. Hoved-bekymringen min er alderen Du er jo bare 35, heldiggrisen!! Når jeg gikk på Progynova sist gikk det 14 dager før jeg fikk mens, etter at jeg hadde sluttet på medisiner. Nå har jeg brukt både Progynova, Progestan OG Estradot, så nå går det vel 2mnd! Jeg begynner på'n igjen så fort jeg kan, jeg har ikke tid til å vente føler jeg. Tiden går så utrolig fort... Må du ha et nytt "ferskforsøk" nå? Jeg har forresten laget en profil, så du kan sende meg PM om du vil Så at du ikke hadde det. Man må ha profil for å kunne sende mail til hverandre. Ja, godt å ha noen likesinnede å prate med Klem
lightblue Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 Hei igjen! Har pratet med St.Olavs og gjort ny avtale De mente jeg skulle få mens i løpet av en dag eller to, så da gjorde vi en avtale ut fra det. Starter med sprøyter i påsken, og har uttak ute 17. Får bare kjøre på jeg, tida går! Håper vi "prates" snart
Nytt år, nye muligheter! Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Hei igjen! Nå har jeg også opprettet en profil, så da kan vi skrive litt mer privat. Egentlig ganske kjekt, fordi jeg er så livende redd å bli gjenkjent!! :-) Jeg må ha nytt ferskforsøk ja, så da blir det på'n igjen. Skal ringe å snakke med dem i morgen, ser ut til at mensen er på tur. Er så usikker på når jeg skal igang igjen..., synes det er så drygt med langt regime. Men vil uansett gjøre et forsøk i løpet av vår/sommer, for allting er mye drygere om høsten. Så engang før sommeren..., de har vel stengt på juli, så det må vel bli før det. Kunne egentlig tenkt meg en samtale med en av legene innpå der i forkant av forsøket. Prøver å sende deg en PM i løpet av kvelden, for å se om det fungerer. "Snakkes"
lightblue Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2009 Skjønner at du synes det er litt "grualt", men tenk så fint det er å ruge om sommeren! For min del er det ikke et alternativ og vente, eggene mine blir jo ikke yngre så... Håper jeg kan få noen flere egg på frys, så jeg har flere å spille på etter neste forsøk. Man håper selvfølgelig at det skal klaffe neste gang, men samtidig så er jeg en realist (noen vil kalle det pessimist ) Jeg hadde samtale med lege etter det første ferskforsøket, og mellom de to fryseforsøkene mine. (Det første ble som tidligere nevnt avbrutt). Jeg ba om at vi ikke skulle trekke ting i langdrag, men heller kjøre på med nytt ferskforsøk, og det var de enige i. Har forresten sendt en melding til postkassen din Ikke noe spennende, bare en test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå