Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Trenger hjelp til å velge mellom disse tre vognene! Har hittil hatt en Simo kombi, ungen er akkurat rundet 4 måneder, og vi syns rett og slett den er alt for tung og altfor stor. Trenger: *en lett vogn *en vogn som blir mindre sammenlagt (liten bil, hatt kjempeproblemer med Simoen) *en stabil vogn, har ingen erfaringer med 3hjulinger, redd de velter. *en vogn som er grei å komme rundt med i byen, pi trange dører, kaffebarer, buss og tog *men samtidig god på vinterføre og på en tur på stien iblandt *en vogn som passer til henne nå som 4mnd som elsker å ligge i bag, men som også passer om et par måneder og helst gså om et år Noen som har noen inspill? Sett en del om dette på nett, me ndet er så mye motstridende meninger!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Vanlig Mistral er jo den mest "tradisjonelle". Vil kalle den en moderne Simo "light". Den er mye mindre, mindre gynging (men ikke for lite). Den har en super liggeforlenger som gjør at barnet ligger lunt veldig lenge. Den har vendbart håndtak og blir ganske liten sammenlagt. Noen reagerer på at den er lav, men jeg syns den har vært helt super! Mistral S er litt høyre og der har du avtagbar sporsdel. Hjulene kan svinges foran så lettere å manøvrere. Ulempen med disse hjulene, som med Spirit, er at de kommer i en hjulvariant som ikke er spesielt gode å trille. Mistral kommer i et utall varianter, og ville gått for lufthjul selv om det er litt tyngre. Spirit er litt skranglete å kjøre syns jeg, men da sammenlignet jeg den på trilletur sammen med en OTH. Ellers er den vel nesten den eneste trehjuling som man kan snu innsatsen på. Blir smak og behag dette her...Mulig det har skjedd endringe rpå 09 modellene altså.. så dobbelsjekk nettsiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå