Gå til innhold

Simo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe simo duo vogn til vår førstefødte, eventuelt simo sportsvogn og bruke voksi pose med bæreplate inni som softbag. Er dette et bra kjøp? Jeg kommer til å bruke vognen på tur i all slags vær og lite på shopping og lite ut og inn av bil. Vil denne vognen vare ut vognperioden? Noen som vet liggemålene på sportsvognsdelen? Og hvor får jeg tak i simo vogn billigst mulig. Kan kjøpe brukt, men vil at den skal se ny ut og være svart.

Takk for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har simo duo til vesla vår, og jeg er superfornøyd. Hun brukte bagdelen til hun var 8 mnd, og da skiftet jeg fordi hun ville opp og se. Hun sover forresten enda i bagdelen innimellom (har den av og til med oss når vi skal på besøk til mamma og svigers), og hun er 1 år nå snart :) Vognen varer ut vognperioden ja, jeg har ingen planer om å kjøpe ny. Eller, dvs jeg vurderer å kjøpe en lett, billig trille til å ha i bilen, men det er jo ikke noe turvogn.

Skrevet

Jeg har hatt mange vogner og min erfaring er at en lun vogn med fire faste (luft)hjul, god fjæring og som man kan ha sportsvogsdelen begge veier på er det aller beste. Ala. simo, brio, emmaljunga. Hvertfall til turbruk! Dette er også de beste vognene for en liten baby syns jeg.

Etterhvert kjøper man en trille med grei hvilestilling i tillegg, feks brio race som er kjempe god! Denne går man over til å bruke når barnet har blitt større og tyngre. Også kan man ha den andre første vognen i tillegg som sovevogn i bhg. og å bruke i snø osv.

Sier ikke at dette fungerer for alle altså, bruker man vognen mye på shopping og mye inn og ut av bil er det nok andre mindre og lettere vogner med hjul som svinger som egner seg bedre. Men går du mye tur også i dårlig vær er dette et veldig godt valg! Og jeg har prøvd alle slags forskjellige vogner ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...