Gå til innhold

jeg og en venninne har bestilt tur til palma nova/magaluf:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

gleder oss:) noen som har vært der?

Fortsetter under...

Skrevet

Har vært der to ganger. Det er en bra plass hvis du har tenkt til å dra på flatfylla hver dag! Nesten utelukkende briter der, og ikke av det sofistikerte slaget...

Men Mallorca er jo en flott øy :) Dere kan leie bil og kjøre rundt, dra på shopping i Palma osv. Men ikke ha for høye forventninger til Magaluf.

Skrevet

hotellet ligger i palma nova:) er jentetur så fest og morro er meningen:) har vært på mallorca to ganger før. santa ponsa, og i fjor i alcudia.

shopping i palma by er et must:)

Skrevet

Jeg var der i sommer :)

Dro sammen med kjæresten så vi hadde to rolige uker. Var mye liv i Magaluf så vi var vel å "festa" ca 4 ganger på de to ukene i Magaluf. Men mye tullinger der, så glad jeg dro med kjæresten, for mange av guttene er ekstremt pågående(men det kan de jo være hvor som helst i verden..hehe)

Vi bodde i Palmanova å der var det roligere på kveldene. Så bare gikk vi til Magaluf på kvelden når vi skulle ut der.

Skrevet

Ja, men da er det jo greit :) hehe. Jeg har bare fått Magaluf/Palma Nova helt oppi halsen. Bare fotballtrøyer og griserosa hus så langt øye kan se! Dritfulle fjortiser overalt. Men nå skal det sies at begge gangene jeg var der, var på partur, så det ble ikke fullt så mye festing. Hadde nok hatt en helt annen opplevelse hvis jeg hadde vært der med venninner :)

Skrevet

Mente selvfølgelig griserosa HUD! Griserosa hus er jo en helt annen sak...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...