tuttelura Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Jeg tenker på stikking og stølhet i magen f.eks... Hvis innsettingsdagen er rugedag 1, hvilke dager fra og til sier man at egget fester seg?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Egget fester seg ca en uke etter uttak. Etter som prøverørere går på mye hormoner er det ikke så lett å skille mel. symptomer og bivirkn. av medisinene. Lykke til :-)
tuttelura Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 Takk takk:-) Det betyr i praksis at det jeg har kjent i hele kveld, stikninger på venstre siden, kan bety festesmerter?!! Men, mener jeg har hatt litt av samme smertene før i vanlig syklus og også under forrige forsøk, uten at noe har endt i positiv test, så jeg er laaaaaaangt fra overbevist... Lever i håpet:-)
Rose69 Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Jeg hadde absolutt ingen symptomer da jeg var gravid. Så det er fortsatt håp,tuttelura :-) Kroppene våre lurer oss trill rundt - som Snøfilla skriver...vi er fulle av hormoner. Masse lykke til!
tuttelura Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 Takk igjen:-) Ikke annet å gjøre enn å vente, har mange dager igjen før en test vil kunne vise oss hvordan dette har gått, så får bare smøre tjukt på med tålmodighet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå