Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Tiden er kommet for å søke barnehageplass til sønnen min, og jeg synes det er utrolig vanskelig.. Dette er mitt første barn, og jeg har derfor ingen tidligere erfaring fra barnehage. Jeg skal søke plass i bydel Grünerløkka, og er det noen som kan dele sine erfaringer fra barnehager her??

Fortsetter under...

Har bare erfaring fra en bhg, Sofienbergparken bhg i bydel grunerløkka. Mitt barn går der og vi er veldig fornøyd. Det vi hovedsakelig er så fornøyd med er personalet og trivselen hos barnet, selve bhg er ikke av det moderne nyoppussede slaget, men det er ikke slikt som teller for de små. Jeg ville søkt på denne ;)

Sjokoladefabrikken bhg har nå blitt slått sammen med Sofienbergparken bhg til en slags enhet med felles styre, så det er jo også en jeg ville lagt på søkerlista mi - denne har nyere og finere lokaler tror jeg.

Er anonym over her med positive erfaringer fra Sofienbergparken bhg, vil gjerne utdype ; personalet er blide, ansvarsfulle men samtidig avslappede - flinke til å finne på forskjellige ting med ungene, drar på turer osv - og finner ofte på ting på tvers av avdelingene og er kjempegod tone mellom barn og voksne på forskjellige avdelinger.

min sønn går i sjokoladefabrikken, og vi er SÅ fornøyde. Først og fremst på grunn av herlig personale med fin innstilling. Jeg tror noen foreldre er litt sure fordi man må ta heisen opp med vogna, men det løser vi med å bruke bæresele eller rett og slett gå. De færreste av oss bor jo langt unna.

Men kunne faktisk ikke forestilt meg at det var så hyggelig i en barnehage. Prøver å skryte av personalet hver dag, er så redd noen skal slutte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...