Lady-alice Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 hei. testet negativ i dag morges og er på rugedag 13. det står i arket jeg har fått med meg fra klinikken at jeg skulle gå på crinone(prodesterone)i 14 dager..så i morgen kveld så blir det jo min siste "dose". Lurer på når mensen kommer ??det er jo mange her inne som har fått mensen mens de har gått på crinone...men det er vel sånn at i noen tillfeller(som da sikkert i mitt)at crinonen utsetter den .......men hvor lenge...det er jo helt forferdelig å få negativ test og enda må gå å vente på den derre dritmensen=( ååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!jeg er så sint og lei meg...og skuffa og frustrert og alt.......men tårene ligger enda litt på "vent" til mensen stepper opp....=(
tuttelura Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Uff, så leit med negativ test:-( Vært der selv og vet hvordan det svir.. Da vi hadde negativt forsøk mener jeg å huske å det tok noen dager fra jeg sluttet på Crinone til mensen kom. Lurer på om jeg ikke testet negativ og så tok det deretter 4-5 dager før jeg begynte å blø.. Håper du slipper å vente så lenge:-) Varme tanker..
roffen Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Hei, så trist å høre om negativ test, men var det urinprøve? Jeg har fått beskjed fra alaris om å ta blodprøve på RD 15 selv om jeg har negativ urinprøve fordi medisinene kan gi feil svar. Håper det ordner seg for deg. TVI tvi
Lady-alice Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2009 hei---jo det var virkelig trist....men men sånn er livet.. håper virkelig ikke at jeg må vente så mange dager på mensen. Der vi hører til(porsgrunn)så nevnte de aldri på blodprøve...bare om å ta urintest-hjemmetest. men skal jo ringe dit i morgen så får jeg høre hva de sier. trist at prosenttallene er så lave---håpet så indelig at det skulle klaffe på første forsøk..litt naiv jeg og mannen min... at nå når vi endelig skulle gjennom IVF så selvsagt kom det til å klaffe på første forsøk...men der gikk vi rett på trynet=(
frk bulle Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Hei Lady-alice,så trist at du testet negativt i dag,men ikke gi opp før du ser mensen! Du kan jo være en av de som HCG nivået stiger litt seinere hos? Enkelte klinikker opererer jo også med rugedag 15 som testdag,og du er vel på 13? Håper virkelig at det skjer et "mirakel" for deg,det hadde du fortjent.Du er en positiv og støttende person for alle her inne,og jeg satte veldig pris på ordene dine,det hjelper faktisk å få oppbacking av noen i samme båt! Lykke til,jeg krysser alt jeg har! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx:)
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Hei Lady-alice! Uff, leit at du testet negativt. Det var jo ikke det det skulle være:-( Mitt tipst er at du prøver akupunktur når du starter opp neste gang. Send meg gjerne PM om du vil at jeg skal fortelle mer om hvordan jeg gjorde det(akupunktur) Mange klemmer og tanker fra
Lady-alice Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2009 hei jenter...vil kalde dere "jentene mine"--som i "bestevenner" dere aner ikke hvor godt det er å logge seg inn her og lese oppmuntringsmeldingene deres=)TUSEN TAKK...dere gleder hjertet mitt alle sammen av dere... jeg er virkelig glad for at jeg har egg på frys...men bekymringen min der er jo at de stakkars 3 ikke skal klare seg gjennom opptiningen. oioioioi...dette her er virkelig en berg og dalbane ride....men samtidig så har jeg jo blitt skuffet maaaange ganger før oxo..i egne sykluser med og uten pergo. det er ikke første negative testen jeg har sett akkurat..så det går jo bra på en måte da... og det hjelper på å ha mannen min og mamma mi og søstra mi.... og IKKE minst ALLE dere her inne ,som er og har vært i samme båt å snakke med. tiden leger alle sår og bedre lykke neste gang. her inne har jeg kunn vært meg selv og alt hva jeg har skrivd til hver enkelt har jeg virkelig ment med hele hjertet mitt. For alle som har klart det..og fått positiv test..ønsker jeg alt godt for. og for alle som ikke har klart det(denne gangen)ÆSJ altså---dette er helt pyton sier jeg bare!!!!!!!!!!!! men vi kan ikke gi opp...vi fortjener å bli mammaer vi som alle andre.. vi fortjener å gi og få den kjærligheten som alle andre gir og får av barna/babyene sine... Mange ganger og spes.i dag så har jeg stilt et spørsmål til Gud/Jesus(jeg er kristen/frelst) Om hvorfor han ikke vil velsigne oss med en liten baby når folk som ikke skulle blitt gravid og fødd barn til verden blir det(nå mener jeg jo de eksteme tilfellene da av mødre...som hun som hadde lagt babyen sin i en plastikkposen på naboens plen)...hvorfor vi må kjempe oss gjennom skuffelse etter skuffelse... men jeg vet det og har fått det for meg...Dere skjønner det jenter at vi som virkelig sliter for å oppnå denne lykken ..det er vi som er de sterke..dette er prøvelser som virkelig tærer både psykisk og fysisk og ikke minst på forholde/ekteskape..men VI klarer det!!...og holder ut.. og en dag vil vi alle oppleve lykken som alle prater om=)=)=) Fordi vi har klart det!!sånn er det bare ...vi er faktisk sterkere enn vi tror. Jeg skal fortsette å ha alle her inne i bønn(håper det er greit) Masse Lykke til=) klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå