Gå til innhold

Rugetråd for oss som skal teste i uke 7:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer BEA:-)

Selv testet jeg negativt i dag, rugedag 11, så antar det dette gikk dritt denne gangen også. Skal ta blodprøve i morgen, som jeg antar å få svar på torsdag ettermiddag (tar hjemme og skal sendes til Riksen).. Men, har ikke troen på at den viser noe..

Har hatt en kjempegod følelse dette forsøket, men det hjalp visst ikke. Føler meg ganske tom nå, det samme med samboeren min. Skal ta en test i morgen tidlig også, bare for sikkerhetsskyld liksom..

Blir nok å se frem mot forsøk i mai.. Selv om jeg akkurat nå ikke orker tanken på ny runde, så kommer vi til å ta det siste forsøket i det offentlige.. Håper det klaffer - hvis ikke vet jeg ikke helt hva det blir til enda..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare en liten negativ oppdatering fra meg.

Lykke til tildere andre.

Tuttelura: Innsett: 30/01Blodprøve: 11/2

Lund73: Innsett: 26/01 Blodprøve: 13/2 TR RD 9

Bea- ruger: Innsett: 30/01 Blodprøve: 18/2

Elmaaani: innsett 2 stk 28/1 Blodprøve 9/2

Nergård: innsett 28/1 test 10/2 (skal ikke ta blodprøve i det hele tatt)

Poten: innsett 28/1 KM 10/2

vil ha spire i magen:innsett 01/02.test 14/02

Skrevet

Så synd for dere det ikke har lykkes for. Beder lykke neste gang!! Er utolig spent på dere som ikke har testet ennå. Hvordan går det? Er vel flere her som har tatt test eller bp nå. Håper virkelig statistikken slår til her. Selv er jeg en av de heldige fra uke 6 og det var ikke så mange av oss, så nå håper jeg uke 7 blir en virkelig POSITIV uke!!

Krysser, krysser xxxxxxxxxxxx

Skrevet

da tror jeg det er over å ut for meg også.begynte å småblø litt i kveld,(sånn litt på papiret) å testen var negativ i morrest. det er kjempe kjipt.

følte virkelig at denne gangen var det noe anerledes,men der tok jeg feil.så nå er det bare å sette seg i gostolen å stappe i seg is,masse is.

håper det er noen bedre nyheter fra noen andre...

klem

Skrevet

Da var det over denne gangen også. Hadde virkelig tura på dette denne gang, men neida..

Da jeg sto opp testdagen var TR kommet på besøk...=(

Tuttelura: Innsett: 30/01Blodprøve: 11/2

Lund73: Innsett: 26/01 Blodprøve: 13/2 TR RD 9

Bea- ruger: Innsett: 30/01 Blodprøve: 18/2

Elmaaani: innsett 2 stk 28/1 Blodprøve 9/2

Nergård: innsett 28/1 test 10/2 TR 10/2

Poten: innsett 28/1 KM 10/2

vil ha spire i magen:innsett 01/02.test 14/02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...