Gjest Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Er det mulig å få kjøpt kun den hvite gummiringen noen plasser? Har mistet en og en annen er blitt skikkelig gul i fargen... Vasker dere tuten og gummiringen i oppvaskemaskinen? Mener å huske det stod på pakken at man kan det...?
**Lillemy** Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Hei! Jeg har ikke funnet reservedeler til disse flaskene noe sted... Har kun sett at de har tutter fra 3 mnd... Spørs om du kansje mp kjøpe ny flaske.. Jeg vasker alle flaskene for hånd, og koker dem etterpå. Syns dette går fort og greit. Går sikkert fint å putte dem i oppvaskmaskina, jeg har ikke blitt lei nok av oppvaskkosten min til å prøve ;o)
MammaMia=) Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har heller ikke funnet noe annet enn ekstra flaskesmokker.. Vasker alt i maskinen og koker etterpå.. Ingenting som er blitt ødelagt av det ennå=) Men har gulna litt på fargen her også
Blind Gudinne Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Ha kun sett ekstra smokker.... Og jeg putter alt i oppvaskmaskinen- bortsett fra smokkene. ( bruker forresten flasker som er 3 år gamle, etter storebror. De er like fine enda... kanskje gulnet bittelitt, men det er jo bare kosmetisk.)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Jeg kjøpte mam-flasker til eldstemann i 2006. Bruker de fortsatt, har bare kjøpt nye flaskesmokker, da minsten skulle bruke de - hun kom i 2008. Har du sjekket mambaby/bambino sine nettsider? Kanskje du får kjøpt der?
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Ja, har sjekket der... Så det gjør ingenting når ringene og smokkene er gulnet litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå