*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Dette spør jeg om pga en mor som kan spise kokt gulrot men ikke rå, og hun er usikker på om den blir godt nok "kokt" når den stekes....
erteposen + 4 Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Den står jo i ovnen i 30-40 minutt, og blir bakt godt nok. Kokt kan sikkert brukes, men smaken og saftigheten blir noe annet.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 Mamma tør ikke prøve uten at den er kokt først... kan jo bare prøve å lage en halv porsjon i en brødform, så ser jeg hva som skjer....
Zitro Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Vil tro du får en tørr kake da, saftigheten fra guleroten vil jo da være borte. Mulig du må kompenserer det med litt ekstra olje for at den skal bli god.
Har to nydelige jenter Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 På www.detsoteliv.no er det en oppskrift på gulrotkake med kokte gultrøtter, har aldri prøvd den men et tips til deg Gå inn på siden og søk "gulrotkake spesial" så finner du den.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2009 Takk for tipset... der står det at kaka blir ekstra saftig når de er kokte... veldig mye annet i spesalen som gjør den saftig kanskje.. som mamma forøvrig heller ikke kan spise... tenker jeg prøver bare jeg, så får jeg se hvordan det går :-)
Har to nydelige jenter Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 På www.detsoteliv.no er det en oppskrift på gulrotkake med kokte gultrøtter, har aldri prøvd den men et tips til deg Gå inn på siden og søk "gulrotkake spesial" så finner du den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå