Septemberprinsen Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har en Avent flaske som ikke har vanlig flaskesmokk, men hvor smokken ser mer ut som et nebb. Men jeg forstår overhodet ikke hvordan den funker?!? Mulig jeg er blond og mangler teknisk innsikt totalt, men hvordan montere den for at knerten skal kunne drikke av den?
Frøken Freken Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Mulig vi er relativt blonde begge to - men er det ikke samme prinsippet som med tåteflaska? Dra gumminebbet gjennom plastringen og skru plastringen på flaska?
MissKitty Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Høres ut som om du har fått tak i en topp til en tutkopp? Er det sånn hvit tut, med en gummidings til å sette under, slik at den ikke skal lekke? Ellers så finnes det fler enn jeg har erfaring med..
Septemberprinsen Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2009 Ja, akkurat en slik topp er det. Men det kommer jo ingenting ut når filepompen drikker av den. Tar jeg bort gummidingsen så fosser det jo bare ut... Eller er dette beregnet til mer "fast" føde? Poenget er nemlig at han ikke vil drikke vann av vanlig flaske, så jeg tenkte at jeg skulle prøve en annen drikkeanordning.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Den gummidingsen bruker ikke jeg. Trudde det var sånn "lokk" som man har til tåteflaskene og.. Det kommer mye om gangen her og , men jeg bar heller inn på litt og litt om gangen... Vi er ganske ferske på vanndrikking enda..
MissKitty Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Jeg tror kanskje babyen din er for liten til å drikke av den. Min forrige var ganske stor før han klarte å suge drikke ut av de tutene der. Prøv selv, de kan være litt "tricky". Kanskje det finnes noen andre slike på markedet som er bedre? Jeg har forresten noen "biler" kopper (du vet, Lightning McQueen), som ikke lekker, og som heller ikke er så vanskelige å suge ut av. De er kjøpt på Babyproffsen i Sverige, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå