Gå til innhold

Flere enn meg som har plass på ABC?

Anbefalte innlegg

Hei julijenter, vært gøy og hørt om flere som skal føde på ABC. Jeg er glad for å ha fått plass! Tett jordmoroppfølging på samme sted som jeg skal føde tror jeg blir finfint for meg, og liker veldig godt innstillingen deres om at "fødsel er det naturligste i verden".

Jeg har ordinær U.L 17.februar og foreløpig termin 28.juli.. men lurer på om den ikke er satt bittelitt for seint. :)

Fortsetter under...

Hei

Så gøy å høre om flere som skal føde på ABC. Jeg skal også føde der, og er veldig glad for det. Søkte tidlig, da jeg var rundt 8 uker på vei. Jeg skal ha ordinær ultralyd der 13. februar, og har foreløpig termin mellom 13 og 15. juli. Blir spennende å møte jordmor og se lokalene.

Jeg og mannen min vurderer også å melde oss på noen av de fødselsforberedende kursene på Ullevål.

Jeg bor forresten i Drammen, er 30 år og venter mitt første barn:)

Hei juliblomst.

Jeg brukte badekaret ja. Det var veldig deilig. Har hatt veldig kjappe fødsler, og riene kom i ett sett, og da jeg satte meg i varmt vann, fikk jeg litt pause. Noe annet enn vann verken rakk eller ville jeg tenke på (har nåleskrekk;)). Følte aldri at jeg trengte det heller.

Nummer to kom før vi i det hele tatt hadde kommet oss ut av huset hjemme... Men tilbrakte barseltiden på abc. Nummer tre satser jeg på blir en vannfødsel igjen!

Annonse

Så godt å lese om deres opplevelser. Har født der selv- veldigt god opplevelse.. Jeg var og på et kurs hos livh.no- kombinasjonen av det jeg lærte der og så få lov å føde på ABC- var bare utrolig god...

Gleder meg til neste fødsel.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...