Gå til innhold

Carena trille! Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en trille på finn. Tenkte å ha som ekstravogn så jeg slipper å ta med vogn når jeg reiser til foreldrene mine på besøk. Er denne vogna ok? Så ganske fin ut. Skulle ha 500 kr for den.

Skrevet

Carena vognene er harde og ekle å kjøre..

Skrevet

Ikke så lurt å gå for den da eller? Skal ikke brukes daglig altså. Foreldrene mine bor 60 mil unna!

Skrevet

jeg har carena easy og så sant du tar vare på den og smører hjulene er det en god trille. men er en trille, harde hjul så ikke den gode tur trillen. men god på senter, byen og korte turer.

har den som ekstravogn selv, måtte ha noe ant enn city crossen da jeg fikk ny mage og synes den var for tung å løfte inn og ut av bilen. betalte 590 på tilbud på barnas hus før jul.

Skrevet

Har bare erfaring med tvillingvogn fra carena, men den er i hvertfall kjempegod. Verken hard eller vanskelig (faktisk mer lettmanøvrert enn brioen som er "enkel-vogn"...).

Kjenner også ei som har ei carenavogn som "hovedvogn" og hun er strolende fornøyd (hun bruker simo sportsvogna som sovevogn i bhg enda den liksom skal være sååå mye bedre.)

Hadde glatt gått for ei carenavogn som ferie-vogn :-)

Skrevet

jeg har å carena easy og den er helt ok til sitt bruk. ikke noe å trille tur med men en sånn kjapp tur i byen eller på butikken, på senter og som reisetrille er den kjekk. altså ikke noe vogn for turer i skog og mark. ei heller ute på vinterstid!

vi bruker den kun når vi skal ut å handle på senter nå på vinterstid. de andre årstidene blir den brukt til alt annet man trenger vogn til, med unntak av turer.

Skrevet

Vi har også en sånn en som ekstratrille hos mamma, jeg synes den er helt forferdelig å trille. Mannen min hadde den en tur på butikken og nekter å bruke den igjen, han synes den er værre en værst..

Mammaen min synes den er helt grei da, men hun er kanskje ikke så godt vant ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...