Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann.

tenkte bare å fortelle litt om meg selv. vi har nå prøvd i 17 laaaange mnd:( å ingenting skjer....

vil så gjerne ha en baby, vi har begge barn fra før men denne gangen vil det liksom ikke. har vært hos legen å startet utredning, ventet først i 7 mnd på ultralyd( vi skjønte det var leng ventetid så vi tok en liten hvitløgn på hvor lenge vi hadde prøvd:) legen fant ingenting, min kjære har tatt sædprøve å alt var helt topp. neste steg var lap. fikk da brev at jeg skulle få time innen 24 juni!!!! enda mere venting å flere mnd med skuffelser:( men forrige uke ringte de fra sykehuset at de hadde en ledig time som er i morgen:)))) gleder meg veldig mye å håper nesten de finner noe galt å at de kan fikse det.

det hadde vært koslig å komme i kontakt med andre i vår situasjon, da de i rundt meg blir gravide i hytt å pine:(

ble litt langt dette men håper noen gidder å lese:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

sikkert ikke meg du vil høre fra, for vi har ikke det problemet dere sliter med... men jeg forstår det er vanskelig!!! har ei venninne som ikke kan få barn, hun har ikke livmor eller eggstokker... har oxo ei venninne som ar prøvd prøverør flere ganger, men ikke fått det til. nå skal de til damnark...

jeg er fullstendig klar over at dette sikkert ikke hjelper, men dere har jo i allefall barn fra før da. selv om det hadde vært prikken over ièn å fått en sammen:)

det ordnet seg sikkert, dere er jo fruktbare begge to tydeligvis;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...