Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Hatt det i kanskje 5 dager nå.. Første gangen skvatt jeg, for da så det ut som litt blodlig urin.. Har hatt influensa og bihulebetennelse i 1 uke nå.. Drittlei.. Og bekkenløsning oppå der. Men har tatt cosylan i noen dager nå, og kan det være den urinen blir mørkere av? Var hos legen igår, men han mente det kunne være jeg drakk for lite.. Jeg drikker jo en del, men får ikke i meg særlig mat... Så skulle han høre fosterlyden, men fant den ikke.Men han sa det ikke gjorde noe, fordi han kjente liv og så magen rørte på seg.. Uff.. er redd for alt jeg nå.. Og drittlei av disse plagene som aldri blir borte... Dette med urinfargen beskymrer meg veldig.. Noen fler som har hatt det sånn før? Er foressten 27 uker i morgen.
*Super*Mamman* Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Hvis du drikker lite, blir jo urinen mer konsentrert og mørkere.. Om du drikker mye, kan det være at du har en urinveisinfeksjon..
Lykke X 4 Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Lever en urinprøve hos fastlegen din, eller hos jordmor. Så sjekker de den på få minutter. Hvis de ikke finner noen ting, bør du muligens satse på å drikke bedre. Mener også ha lest et sted at det kan være vanlig at man på et sted i svangerskapet opplever å ha mørkere urin. Mulig jeg tar feil. Men når man er såpass langt ut i svangerskapet har man gjerne et litt større væskebehov, så det kan kanskje være litt lurt å drikke ekstra. Når man er syk og har feber er det også lurt å få i seg nok væske. Noen ganger kan jordmor gi et mye bedre svar enn en almennlege kan gi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå