Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

ja det føles som å rykke tilbake til start!

Etter å ha blitt gravid på egen hånd med positiv test 2. januar, fant de ikke liv i uke 7 på UL. Hadde hatt mistanker, da HCG ikke steg optimalt. Så ikke denne gang skulle det lykkes heller. For noe dritt!!

Så da er jeg her igjen hos dere søte damer. Og jeg må jo si at dette må være et beste forumet her inne:) Selv om jeg gjerne skulle sluppet å være her...

Blir mest sannsynlig ett nytt forsøk hos Hausken nå på våren, så får vi se.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei mille38, så trist å lese at det ikke gikk slik det skulle! jeg er helt enig , dette er det best forumet, selv om ingen av oss egentlig vil være her inne :o)

lykke til med neste forsøk, og prøv litt på egenhånd i mellomtiden, det kan hende storken kommer av seg selv igjen?

Trøste klem fra

Skrevet

Dette var veldig leit. Hvis det er noen trøst så har jeg nylig opplevd det samme. (Gravid på egen hånd i november, hjerte som slo 7+0 men dødt foster (MA) 8+4 19. desember.) Det er så fryktelig vondt når sånt skjer. Du får bare ta godt vare på deg selv nå og gråte når det trengs.

Lykke til med nye forsøk dersom dere bestemmer dere for å gå for det! Tross alt er det en stor fordel at du har vært gravid - da kan dere få det til igjen.

Skrevet

Takk jenter, dere er søte:)

Skrevet

Kjære Mille38.Dette var trist lesing.Utrolig synd at d gikk sånn.Du hadde fortjent det sånn!

D samme skjedde m oss for 1år siden.Men utskrapning i uke 10.Det var for godt til å være sant tenker nå jeg da...

Vell vell..vi får holde sammen videre.

En stor klem til deg :-)

Skrevet

Ja, det får vi Rose:) Har fulgt med på deg-lykke til i Danmark:)

Klem

Skrevet

Dette er så fryktelig trist Mille, og så URETTFERDIG!!!

Vi to sitter i samme båt vi, det samme skjedde jo meg i forrige uke. Vi får prøve å riste av oss den verste skuffelsen og brette opp armene og tenke på at det kommer flere muligheter. Vi satser på at det er VÅR vår i år :-)

Mange klemmer til deg Mille38

Skrevet

Huff !

Det finnes ikke ord Mille for hvor trist dette er.

At du skulle oppleve dette igjen.

Det samme gjelder jo Turva.

Gode klemmer til dere begge.

:o)

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...