Gå til innhold

Noen under 18 år her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

anonym:

den kunne du faen meg ha spart deg for!'

Det er da vel for faen opp til hver enkelt om de vil ha barn når de er 12 eller 40!

Blir så jævli provosert av at folk skal bry seg om alt!

inebo, du må ikke bry deg!

jeg skjønner godt at inebo vil ha noen i samme situasjon å snakke med..

det vil sikkert de over 40 som er gravide også, som faktisk har en STOOOOR sjanse for å få barn med downs syndrom.. Sorry, skal ikke rakke ned på at folk blir gravide når de er 40, men alle må for faen meg likestilles når de er gravide, om de er født under krigen eller i nyere tid!

Annonse

Synes det er modig av dere unge damer å velge å bære frem barnet ... husker selv da jeg var på den alderen - jeg hadde tenkt gjennom scenarioet og bestemt meg for at abort IKKE hadde vært noen utvei for meg ... det ville jeg aldri ha kommet over !

Jeg er selv 36 år gammel alenemor, som ble veldig overrasket da jeg oppdaget i oktober at jeg plutselig skulle ha nr.3

Det er ikke bare dere unge jenter som plutselig får livet snudd på hodet. Selv har jeg måttet tåle mye misnøye og frekke kommentarer ...!

(Eksemple; Tenk - 36 år gammel og havne i "ulykka"!)

Som nevnt, synes jeg dere er modige - og dere kommer ikke til å angre på deres valg :)

Lykke til jenter !

PS. Til ANONYM; - sørgelig at du (som også er gravid) skal rakke ned på andre som behøver noen å dele sine gleder og sorger med ... !

Hei. Jeg er nok ikke i rette målgruppen for denne tråden her, siden jeg er 32 år, men, ettersom jeg "tilhører" juniklubben, pleier jeg å "titte igjennom" trådene. Jeg tror nok ikke "anonym" mente å være spydig eller frekk med kommentaren " det håper jeg ikke er mange"., men, kan være at hun syns det kanskje kan virke vanskelig å bli mødre i ung alder i dag, ikke vet jeg, for det er sikkert ikke lett når "barn blir barn", og myndig er man ikke før man er 18 år. For meg er det det samme når folk velger å få barn, det må være individuelt og opp til hver enkelt. MEN, det jeg regaerte sterkest på, var faktisk innlegget til baby^i^juni og språkbruken som der blir brukt i et fora som dette med banneord og sammenligning med Downs osv. Slike fora bør være saklige og ikke bare "drittkasting", for meg blir det fryktelig barnslig, rett og slett og lese slike innlegg. Man bør holde seg for god for å slenge ut all "eder og galle", og blir man irritert, ja, så hold det på et saklig nivå. Dette var lavmål ihvertfall. Bortsett fra det, så støtter jeg opp om at det sikkert er kjempebra å ha et forum for "unge gravide", klart dere trenger å snakke sammen, dere som er i tilnærmet sammet situasjon, på lik linje som alle andre har sine "klubber" for det ene og det andre.

må bare bry meg jeg også, hehe

Jeg blir så irritert på folk som absolutt må kritisere og lage sur stemning!!! Hold tankenene dine for deg selv eller legg inn et innlegg på kranglesiden!!!!!

Lykke til med svangerskapet jenter :D

Jeg er fullt klar over at innlegget mitt var usaklig og full i banneord.

Jeg beklagde banninga, men du har kanskje aldri vært provosert og irritert du da?

Isåfall burde du vite at når man blir skikkelig sint, så kommer det fort ut ord og setninger som blir stygge og kanskje litt feil..

Jeg synes bare at "anonym" burde holde seg for god til å slenge sånne kommentarer uansett hva hun "mente med det"...

Det var utrolig dårlig å si det på den måten, og hun kunne godt holdt det for seg selv..

Ja, unge mødre kan være dårlige mødre, men det kan eldre mødre også..!

Ikke fei alle under en kost mener jeg..

Annonse

Jeg har vært sur og irritert mange ganger, og vet at når man blir sint, så er det fort gjort å formulere seg på en dårlig måte. Poenget mitt var at dette er et forum hvor man setter ting på trykk,og at man ved gjennomlesning faktisk tenker over hvorvidt det burde settes på trykk eller ei. Det er mange forum som blir stengt på grunn av sjikanering, og det syns jeg kan være verdt å ta med seg når man er med på noe sånnt her inne at man bør tenke seg om. Anonym (ikke meg, men hun "andre") kunne kanskje ha formulert seg på en annen måte, men, jeg kan ikke se at hun sier noe om gode og dårlige mødre ihvertfall, og meg bekjent, så er ikke det tatt opp her i det hele tatt.

anonym 23,

du er ikke så gammel selv.

har du tenkt over det?

uansett alder, gammel eller ung så synes jeg det er viktig på at vi deler noe koselig sammen. nemlig det at vi bærer et barn, spiller alder så virkelig stor rolle da?

men skjønner hvorfor HI postet et slikt innlegg, ikke like greit å være ung mamma. fint å ha noen andre unge å dele med :)

klem

Etter å ha sett Unge Mødre på tv norges kanal fem må jeg si at jeg har fått en helt ny respekt for unge foreldre og hva de får til. Å få barn i så ung alder kan ikke være noen lett sak, men all ære til dere som ikke tar "the easy way out" og heller tar ansvar. Lykke til til alle sammen!! :-)

Jeg er 28 og venter mitt andre barn... Jeg kan virkelig ikke forestille meg å ha blitt mor da jeg var 18... Man har jo så masse å lære, så mange erfaringer man skal gjøre seg... Man er på mange måter et barn selv når man er 17-18....

søstera til ei venninne av meg ble fikk barn da hun var nesten 16, og bedre mamme skal du leite lenge etter :) Hun er fortsatt sammen med barnefaren og det er skikkelig rørende å se dem sammen...*sukk*... ALT er så forbaska rørende for tia..heheh :)

Lykke til dere unge mødre og alle andre! Morsinstiktet kommer om du vil eller ei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...