Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Gutten min er snart 2 år, og jeg har begynt å tenke på det å bytte seng fra sprinkelseng, men så tenker jeg litt på d med lengden på senga, skal jeg kjøpe seng som er 90*200cm eller skal jeg kjøpe en seng som er litt mindre? noen gode ideer? har tenkt på sånn vokseseng men har ikke sett noen som er noe fine. så en som er 70*140 cm men da må jeg jo bytte etterhvert igjen, men den på 90*200 virker jo så stor til lillegutt.
Faylinn Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Vi valgte å kjøpe juniorseng på 140cm. De er lave slik at gutten kan gå ut selv, ikke slå seg fordervet om han faller ut, ikke føle seg alt for liten i den, og sengehesten dekker det meste av sengelengden. Han har ikke falt ut, og han byttet da han var 21mnd. Billig på Ikea. Han ligger for øvrig stort sett sammenkrøpet på tvers, så vi kunne hatt flere unger oppi der. :-) Om et par år arver lillebror denne, og storebror kan få seng med utrekk til ekstra seng eller hva han har lyst på og behov for.
Mia_I Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Vi har kjøpt sånn utrekksseng som kan utvides etterhvert som hun vokser. Genialt, synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå