Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er midt oppi et AIH-forsøk, med inseminering i går og i dag - og medisinene har så jammen jazzet opp eggstokkene mine!! Det føles som om noen har knekket et egg i trusa min, det er rekordmengder med el.-slim for tiden. Strekkbart til tusen - 20-30 cm uten problem - litt festlig - nesten så man får lyst til å skryte av det til kollegene (vel, ikke egentlig men..)

Det verker og stikker i eggstokkene hele tiden, på begge sider, så her skjer det saker og ting. Mer action enn jeg er vant til. Legen så to store egg på vei så jeg håper det løsner på begge sider slik at sjansene økes.

Har vært redd for at el skulle komme for tidlig siden jeg har hatt så mange symptomer de siste tre dagene, men i dag er siste dag med inseminering og jeg tror ikke det er helt overstått enda, heldigvis.

Dere på ivf kjenner vel enda mye mer, jeg er bare litt overrasket over at hormonstimuleringen skulle ha så voldsom effekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke medisiner er det du har tatt? Høres iallefall ut som kroppen er kjempeklar til å bli befruktet :-)

Skrevet

Hehe, ja jeg føler meg plutselig mer fruktbar enn noen gang på tross av åpenbare fertilitetsproblemer (siden vi driver med assistert befruktning mener jeg). Håper kroppen er med på leken...

Er nokså optimistisk på tross av statistikker siden jeg ble gravid før jul etter lap. Tenker at sjansene for å lykkes bare må være til stede da. Blir vel litt nedtur hvis det ikke lykkes selv om hodet vet at det godt kan slå feil.

Har tatt Pergo fem dager (en tablett, er det 50 mg?) og deretter 70 IE Menopur i fem dager (overlappende med Pergo den første sprøytedagen). Ovitrelle el-sprøyte på dag 11 og inseminering da 12 og 13. Tror dette er ganske standard opplegg, ikke de helt store dosene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...