Stoge Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Min gutt får røde flekker i pannen og rundt dette området når han dier. Er det flere som har lagt merke til dette fenomenet? Lurer på hva det er.
Mamma+♥♥♥♥jenter Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Sånn er jenta mi å=) Storesøster var også sånn, ser det noen ganger nå også når hun drikker veldig fort uten å ta "pustepause".
Slæsh84 Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Melkeallergi????? Jeg vet ikke,vet det er flere som har barneeksem osv.. Jenta mi har en flekk i pannen som er eksem..(hun er 9mnd snart) Men er det kun når han dier eller er det hele tiden.. Ville spurt hos helsesøster,de kan få allergisk reaksjon hvis de ikke tåler melk.. Ville vært litt obs å fått sjekket det..
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Gutten min på 3 mnd får kun mm og jeg har og sett at han blir rødflammete rundt øynene og i pannen når han spiser noen ganger, er ikke alltid at han blir sån. Det forsvinner jo bare etter noen minutter så jeg tror ikke det er allergi og det virker ikke som det plager han. Men jeg har ikke noen aning om hva det kan vare??
-MtG- Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Min lille på 9 dager får også sånn. Ser ut som en tenåring full av kviser:) Blir borte noen minutter etter at han er ferdig og ikke alltid han får sånn heller. Har ikke tenkt at det kan være noe farlig.
Stoge Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2009 Godt å høre at det ikke er bare meg. Holdt på å bli litt stresset... Skal høre med helsesøster neste gang bare for å høre om ho har en god forklaring, men da skal jeg ikke bekymre meg imens:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå