Mamman_til_Adine <3 Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Heisann. Jeg har ei lita jente på 3 1/2 mnd. Jeg føler hun ikke blir mett av melk og trenger noe annet. Er det noen som har gidd barna sine grøt før de er 4 mnd, bare et par skjeer i melka, slik at hun blir mettere?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Heya! Gutten min på 12 1/2 uka blir heller ikke mett av melka på natta mere, så vi prøvde tynn, tynn velling.... magen hans tålte dn kjempe godt å han smatta i sæ, men d hadde ingen effekt... Blei nestn bare mer sultn :-/ Så vi prøvde bare 2 daga på rad før vi slutta, ingen vits å slite på magen å nyran når d ikke funka mot sultn hans :-/ Men mulig at sånn potetmos me grønnsaka blanda me melk mette mer? ;-)
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 Hvilken grøt brukte du da? jeg har kjøpt inn en slik maisgrøt. Jeg har også potetmos m/grønnsaker, men er litt ny i gamet Blande litt potetmos med morsmelkerstatning? Men det er ikke skummelt å prøve det ut vell? :-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Prøvde maisgrøt :-) Æ kan ikke tru at littegranne potetmos me mme kan skade? E jo så fælt når babyan e så sulten:-( Gutten min gjør ikke anna enn å spise på natta nu for tia, han e så sulten at d romle i magen hans :-( Hs sa at ho kunne ikke si anna enn d som helsemyndighetan anbefale. D går jo på at tarman ikke e moden å at nyran ikke e helt klar for matn? Men ho sa å at man bestemme sjøl ka man ska gi babyen sin. Æ tenke at når babyen e mye sulten å at melka ikke mette mer som dn brukte, så må man prøve andre ting? Nu e jo jenta di eldre enn min da! Hs sa at fra 3, 5 mnd alder va d helt greit å gi grøt:-)
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 Tuuusen takk Nå fikk jeg svar på en del spørsmål jeg lurte på Ja, der er helt forferdelig når barna ikke får nok mat. Det kan jo ikke skade så veldig mye, da hadde de vell advart oss mer om det
WildPrincess Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Jeg gav hun et par ts med grøt pulver i melka fra hun var 3 1/2 mnd. Det fungerte fint, og hun virket med ett mye mer fornøyd
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2009 Takk, det skal jeg prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå