Gjest Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Hva synes dere om det? Er et mye brukt slektsnavn på mammas side, og jeg skulle egentlig få det som andre fornavn..
Vannmann35 Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Min søsters navn, og kanskje det vakreste navnet jeg vet om :-)
MirandaC Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har egentlig aldri likt Elisabeth, men d er jo et nydelig navn. Ville ikke kalt datteren min d, men veldig vakkert ;-) Men samtidig er d litt for gammeldags etter min smak.. Så mange eldre folk som heter det.
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Jeg synes også navnet er vakkert. Tenker litt på å eventuelt bruke det som fornavn nummer to om jeg en dag får en datter, men finner ingen navn som passer så godt før Elisabeth.
År og dag Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Veldig fint navn, mannen min har foreslått det, men jeg har både slektninger og venninner som heter det, så derfor uaktuelt.
Gjest Siklerotte Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 Det synes jeg er stygt. Har aldri likt det. Elisa i seg selv er greit - men beth-delen er forferdelig.
TurboMaria Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 snååårk. Ufattelig kjedelig. Syns ikke det er pent. Liker verken Else, Elise o.l. eller Beth-delen.
apriljente91 Skrevet 3. februar 2009 #12 Skrevet 3. februar 2009 Liker ikke det navnet. Heter selv Aurora Elisabeth og er ikke veldig glad i det :/ Ser helst at Elisabeth IKKE blir brukt! (det blir det heldigvis ikke heller)
Vannmann35 Skrevet 4. februar 2009 #13 Skrevet 4. februar 2009 Kapabel: Ada Elisabeth, Anna Elisabeth og Emma Elisabeth liker jeg veldig godt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå