majalotta Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Babyen vår er 7 uker gammel nå, og har ennå ikke fått et navn. Vi klarer ikke å bestemme oss. Søster heter Maja og storebror heter Anker. Her er våre alternativer: Carla, Hedvig og Pia. Hvilket navn er finest og kom gjerne med andre forslag!
MirandaC Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Maja er kjempesøtt <3 Anker liker jeg ikke. Pia er d fineste av de dere har skrevet opp, Clara og Hedvig synes jeg er stygge. Hva med Mia el Amina?
prebs Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Hedvig er kjempefint og en av mine favoritter : ) Ellers var Clara et godt forslag.
År og dag Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Clara var et godt forslag. Synes Pia er et fint navn, men i mine ører passet det ikke så godt til Maja. Hedvig er liker jeg også. 1. Maja, Anker og Clara/Klara. 2. Maja, Anker og Carla. 3. Maja, Anker og Hedvig. 4. Maja, Anker og Pia. Liker forresten navnene dine.
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Anker og Maja er fine navn. Klart lillesøster må få navn nå. Hva med: Anker, Maja og Runa Anker, Maja og Lona Anker, Maja og Dagny Anker, Maja og Hennie Anker, Maja og Lydia Anker, Maja og Dagmar Ellers er Anker, Maja og Hedvig det beste av dine forslag. Om dere velger Karla , syns jeg det bør skrives med K.
Koseklompen Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 Av dine 3 forslag liker jeg best Hedvig og Pia på en 2 plass.. Carla syntes jeg ikke noe om. Andre forslag: Clara Sanne Liv Minda Agate
majalotta Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. februar 2009 Nå har det seg sånn at Anker allerede heter Anker. Han er 2,5 år. Så var det Carla og ikke Clara som var mitt forslag. Min veninnes barn heter Mia.
majalotta Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 6. februar 2009 Carla mener du? Eller var Clara ditt forslag?
majalotta Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 6. februar 2009 Helet enig! -Dagmar er nydelig, men det er ikke mannen min enig i. Han synes det høres ut som en ku!
mamma til fire små Skrevet 6. februar 2009 #13 Skrevet 6. februar 2009 synes bare pia er fint av de dere har som alternativer. men hedvig er kanskje mer i samme sjanger som de dere har valgt fra før? hva med: Maja, Anker og Live?
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #14 Skrevet 6. februar 2009 Clara var mitt forslag, synes det er utrolig fint til Maja og Anker. Ellers er Carla tøft!
majalotta Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #15 Skrevet 7. februar 2009 Live er vakkert, men kjenner noen som har barn som heter Liva. Litt for likt.
majalotta Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 7. februar 2009 Min besteveninnes datter heter Klara. Men helt enig i at det er fint! Carla er litt annerledes uten at det høres ut som et "ikke-navn" eller at noen har funnet det på. Kjenner ingen som heter det.
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #17 Skrevet 7. februar 2009 Maja, Anker og Carla. Tre flotte, klassiske og vakre navn. Hedvig synes jeg blir veldig maskulint..
Erymax Skrevet 8. februar 2009 #19 Skrevet 8. februar 2009 Noen forslag ut i luften : Dina Cora Nora MEN Carla er definitivt det fineste;)
ma-85 Skrevet 8. februar 2009 #21 Skrevet 8. februar 2009 Av de tre forslaga dine ville jeg nok valgt Pia, selv om jeg ikke er så veldig begeistra for noen av dem. Men hva med Clara/Klara istedetfor Carla? Carla høres litt for latino ut for meg...
Fallerifallera Skrevet 8. februar 2009 #22 Skrevet 8. februar 2009 Så fine navn, Maja og Anker!! Av de tre forslagene liker jeg Carla best, med Hedvig på andreplass. Hva med Ellinor?
Tyra85 Skrevet 9. februar 2009 #23 Skrevet 9. februar 2009 jeg syns ikke noe veldig om de tre alternativene dine, mine forslag er små vrier: Clara i stedet for Carla. klinger bedre, ser også flere som har foreslått dette Fia i stedet for Pia. mindre brukt, jeg syns det er penere hedvig passer sikkert godt til, jeg syns bare ikke det er noe pent forslag: Maja, Anker og Clara Maja, Anker og Fia Maja, Anker og Ebba Maja, Anker og Hedda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå