It's all about me Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 "Hvis jeg glemer halve innkjøpslista og later som jeg tror en sitron er appelsin så vil hun sjeldnere og sjeldnere be meg om å handle" "Hvis jeg rydder ved å legge ting der de ikke hører hjemme så kanskje hun ikke ber om hjelp like ofte" "Hvis jeg kler på barna helt håpløs kombinasjon kler hun nok på selv neste gang" "Hvis jeg spiller dum og later som jeg ikke vet hvordan vinduer eller gulv skal vaskes vil hun tilslutt gi opp å lære meg. Hmmm, tror jeg drar samme opplegget med et par andre ting jeg synes er litt kjedelig også jeg." Osv osv osv....
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Stemmer nok det der hehe.
Hikken Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har tenkt tanken mange ganger, men komemt til konklusjon at nei, det er han nok ikke :-S Står av og til på kjøkkenet og ser på at han rydder i stua, ser at det knaker i toppen på'n når han står der med en hårstrikk og en eske med spiker før han bare snur seg mot hylla og legger det pent inn der (samme hylla som inneholder tekanne, kaffekanne, karaffel og andre "pene" ting).
It's all about me Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2009 "Hmmm, hvor skal jeg plassere hårstrikken og spikerene så det ser dummes mulig ut. Må finne på noe bedre enn forrige gang jeg *blæ* måtte rydde."
Mille** Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Enig! De er utspekulerte rett og slett! ;o)
millie+2klumper Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 he he he. Dette er utrolig at jeg ikke har klart å tenke selv! Selvfølgelig er de det! hvertfall manne min. utspekulert som få! hmmm... e d mulig liksom;)
It's all about me Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2009 Jupp, så nå er det bare å gå til motangrep: "Kjære, skjønner at det er vanskelig, derfor skal vi gjøre dette ekstra ofte en tid fremover så du føler deg sikker på det".
HokusPokus&Filiokus Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 Helt klart! Hvordan skal man ellers forklare at han plutselig glemmer hvordan man vasker klær, eller setter inn i oppvaskmaskinen? Han har jo bodd alene i 5 år.. Tror min bruker denne også: "Hvis jeg bare venter lenge nok, glemmer hun tilslutt at hun har spurt meg og gjør det selv " Eller: "Hvis jeg later som jeg holder på med noe veeldig viktig her, kan hun ikke be meg sette på klesvasken"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå