UpsyDaisy Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Pjokken på snart et år nekter plent å ligge på ryggen. Hyyyyyler om han ikke får snu seg. Har derfor store problemer med å få vasket ham skikkelig nedentil + at vanlige bleier nesten er uaktuelt for tiden. Er dette en periode, eller må jeg innse at stell er et pes fra nå av;) Noen tips???
UpsyDaisy Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2009 Fikk plutselig en lys ide selv! ) Huff nå føler jeg meg litt blond her altså... Det blir jo selfølgelig noe helt annet når han kan gå. Da står han jo stødig når jeg skifter!
heisand? Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 jeg tar min gutt på 17måneder i vasken jeg.
meg og mine <3 Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Gutten min var slik han også da han var rundt året. nå er han 18 mnd å legger seg fint på ryggen å er kjempe flink,hender jo selvfølgelig av og til at han er litt tøysete, men ikke noe problematisk. så for oss var d hvertfall en periode som gikk over:)
J, J og meg:) Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Gutten vår var også sånn en periode. Nå er han 15 mnd, og har roet seg på stellebordet. Pleide å gi han noe spennende å holde på med jeg. Esken til kontaktlinsene mine, en roll-on, en kremtube.... ett eller annet. Det hjalp iallefall litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå