Faylinn Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Svaret er sikkert en selvfølge for mange, men jeg aner faktisk ikke om jeg skal søke barnehageplass i år når barnet alt har en plass, altså går i bh nå? Glemmer å spørre hver gang jeg henter.. Sikkert mange som vet det her. Skal jeg søke igjen igjen i år?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Husker jeg også lurte på dette. Vi trenger ikke søke hvert år i barnehagen til eldste vår hvertfall. Han har plass til han skal begynne på skolen. Går i kommunal Oslobarnehage. Det jeg lurer på, er om man må søke på ny i år når vi ikke fikk barnehageplass forrige året til yngste mann? Vi har jo på en måte en søknad inne, og ett ansinitetsnr.
MrsV Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Så lenge du har fått barnehageplass uansett om det er kommunal eller privat har barnet plassen frem til skolestart. Trenger ikke å søke. Til deg som har søkt i fjor og ikke har fått plass: Du trenger ikke å søke på ny i år.Du vil stå på ventelisten. Kontakt de ulike barnehagene du har søkt på og hør hvor du er på ventelisten. Kan være lurt å eventuelt endre på søkaden hvis ventelistene er så lange at det ikke er sjans for ditt barn å få plass, og heller søke på barnehager med kortere ventelister.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå