Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svaret er sikkert en selvfølge for mange, men jeg aner faktisk ikke om jeg skal søke barnehageplass i år når barnet alt har en plass, altså går i bh nå? Glemmer å spørre hver gang jeg henter.. Sikkert mange som vet det her. Skal jeg søke igjen igjen i år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg også lurte på dette. Vi trenger ikke søke hvert år i barnehagen til eldste vår hvertfall. Han har plass til han skal begynne på skolen. Går i kommunal Oslobarnehage.

Det jeg lurer på, er om man må søke på ny i år når vi ikke fikk barnehageplass forrige året til yngste mann? Vi har jo på en måte en søknad inne, og ett ansinitetsnr.

Skrevet

Så lenge du har fått barnehageplass uansett om det er kommunal eller privat har barnet plassen frem til skolestart. Trenger ikke å søke.

Til deg som har søkt i fjor og ikke har fått plass: Du trenger ikke å søke på ny i år.Du vil stå på ventelisten. Kontakt de ulike barnehagene du har søkt på og hør hvor du er på ventelisten.

Kan være lurt å eventuelt endre på søkaden hvis ventelistene er så lange at det ikke er sjans for ditt barn å få plass, og heller søke på barnehager med kortere ventelister.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...