Gå til innhold

Aldri vært her inne, men håper noen av dere har hatt erfaring med LAP og kan hjelpe en "sliter"?

* StoltMamma <3 <3 *

Anbefalte innlegg

Heihei, dere heldige jenter/damer som er så heldige å fått spiren til å sitte :) Håper dere kan hjelpe til litt..

Skal på LAP nå til onsdag etter å ha forsøkt i snart 2 år, alt er i orden med samboern, jeg har EL av meg selv, men allikevel så vil ikke denne søte lille spiren sitte.. Har aldri fått til å blitt gravid. Så lurer virkelig på om jeg kanskje har tette eggledere eller noe lignende.

Har noen av dere vært i nogenlunde lik situasjon og etterpå greid å blitt gravide?

Da håper jeg dere kan være så snill å dele litt erfaringer med meg :) Det hadde vært utrolig snilt da jeg sitter her og gru-gleder meg veldig!

Fortsetter under...

Jeg hadde lap som en del av utredningen. Diagnosen ble endometriose og tette eggledere. Da ble neste steg IVF, som etter 3 forsøk resulterte i en nå stadig voksende kul på magen min. :-)

Ser det var i dag du skulle ha lap. Håper det gikk bra!!

Jeg kan starte med å fortelle om min kollega. Hun ble gravid 2-3 uker etter lap. Det kan være at man får åpnet opp litt, så går det.

Jeg ble gravid ca et halvt år etter lap, men mistet desverre, så 9 mnd etter, men mistet, (dette hadde ikke noe med lap å gjøre) så vi gikk for ivf til slutt. Etter 2 forsøk med 3 innsettinger gikk det. (Har termin om 6 uker). Det var ikke noe galt med noen av oss bortsett fra uregelmessige sykluser hos meg. Vel, det jeg skal fram til, er at det går til slutt i de aller fleste tilfeller!

Vil ønske deg lykke til på lap, også håper jeg at det er det som skal til for at spiren setter seg fast og blir der i 9 mnd. Lurer du på noe i forhold til lap, så er det bare å spørre, også skal jeg prøve å svare så godt jeg kan selv om det er over 2 år siden.

Oj, jeg så nå at det var i dag du skulle ha lap. Da er det for sent med råd. :-) Håper det gikk greit, og at du kanskje har fått åpnet litt, eller evnt fått en diagnose. Da er ting lettere. Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...