Bregnia Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Er dette riktig babyklister? Fructus femina 50 ml berberis vulgaris e fructibus D3 urtica urens D3, Der var den eneste jeg fant på heksehelse. dk.....
Kine71 Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Er du sikker på¨det? Mente det var berberis fructus comp d4 eller noe sånnt? Har gitt bort flasken min så jeg får ikke sjekket. Jeg ble i alle fall gravid:0)
Heira☆ Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Ja, det er den samme. Bare at D3 er litt sterkere enn D4. Tror D3 er en litt nyere utgave bare.
Ann-ch. Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Det er Berberis fructus comp D4 som er det såkalte " babyklisteret", og ikke D3. For å få den riktige doseringen og virkningen bør du ha den. Vet du får den på netspiren.dk. Lykke til:-)
Heira☆ Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Det er rart, for når du går inn på www.helsehelse.dk og søker på babyklister, så er det D3 som kommer opp. Var den jeg bestillte, så anntok at det var den riktige også... Ja ja.
Søskenhåp adopterer Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har også bestilt D3, og søker du på D4 står det faktisk "det er IKKE dette som er det såkalte babyklisteret men D3". Så jeg tror nok D3 er det riktige. Vet ikke om jeg har så voldsomt trua på at det virker men 200.- var greit å kaste bort tross alt. Føler jeg begynner å bli litt desperat nå ;-)
Nytt år, nye muligheter! Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Hei,hei! Når tar dere dette? Er det en spesiell periode, eller kan man ta det hele tiden(syklusen),og hvor mange ganger for dagen? Blander man det i vann?
Søskenhåp adopterer Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 Etter som jeg har forstått det så skal man begynne uka før egguttak (eller i frysetilfeller 1 uke før innsett) og ta 10 dråper i vann 3 ganger daglig. Skal fortsette ut første trimester tror jeg det stod - siden det også visstnok skal minste abortrisiko - noe som for meg også er en grunn til at jeg vil ta det. Det skal være med på å gjøre slimhinna tykk sånn at egget lettere skal feste seg. Mulig dette bare er vissvass, men greit nok det var ikke akkurat dyrt tenker jeg da... er ellers VELDIG skeptisk til alt alternativt, men akkurat urter og sånt noe har jeg litt trua på. All skolemedisin er jo også ofte fra "naturen" opprinnelig.
heidim79 Skrevet 7. februar 2009 #11 Skrevet 7. februar 2009 Hei Jeg har ogås kjøpt meg babyklister, jeg fikk apoteket til å bestille det i fra Allergica.dk. Er det noen som har fått noen bivirkninger av å bruke det? Jeg leste en plass at man ikke skulle spise/drikke noe en halvtime før og etter man har tatt dette, stemmer det tro...?
Heira☆ Skrevet 11. februar 2009 #12 Skrevet 11. februar 2009 Jeg merker ikke noe hverken fra eller til. Har både tatt det før og etter mat, kan ikke huske jeg har lest det... Men men, det gjenstår å se om det virker. (eller det får vi kanskje aldri svar på|...) Men verdt et forsøk.
heidim79 Skrevet 11. februar 2009 #13 Skrevet 11. februar 2009 takk for svaret:) skal prøve dette jeg også når jeg starter opp igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå