Gå til innhold

Ang. DIB-treff i Oslo nå på fredag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye om og men (takket være meg og mine sterke trilletur-meninger, hehe;), var d dette vi endte opp m å avtale..:

Da møtes vi allesammen kl 13.00 nå på fredag ved Sagene bussholdeplass (rett ved Sagene kirke). Jeg kan ta m meg mitt lekre signalgule skjerf og henge over vogna mi, så har vi et sikkert og ikke minst, SYNLIG, møtepunkt, heheh...:) Så kan vi ta oss en liten kulturhistorisk vandring langs akerselvens bredd, og besiktige Christianias spede begynnelse; med Spigerværk, Seilduksfabrikken og spinnerier...Før vi avslutter d hele m kaffe og deeeilige kokosboller/ punchboller på den berømte Kokosbollefabrikken på Sagene..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..hvem var d som skulle være m igjen? (litt greit å vite hvor mange vi blir totalt sett..:) Det var vimsen81, melamin, husmus, babyborn..?, MariSafari, hvem fler...?

Skrevet

Jeg får ikke vært med likevel jeg. Men kanskje neste gang hvis det blir en suksess:)

Skrevet

Okei, den er grei:) Legger en beskjed ut på forumet her sikkert hvis d blir et treff til!

Hvis d er flere Oslo- jenter som vil være m, er d bare å joine:)

Skrevet

Yes, jeg er fortsatt med :) Bare håper det ikke er så kaldt på fredagen som det har vært de siste dagene!

Skrevet

Hmmm.. Kanskje vi skal henge oss på, vist det er ok :) Og vist det ikke er like kaldt som i dag.

Skrevet

Jeg var ute i dag med drittposen vår, og det var søren meg kaldt gitt. Var det mer enn minus 10 tro? Så hvis det er like kaldt på fredag så tror jeg at jeg står over. En annen ting, han hater å være på tur, men det han hater enda mer er saktegående tur, så her kommer det dumme spørsmålet, hvor er kokosbollefabrikken? Det er mulig jeg sporer av innen vi kommer dit. Litt usikker faktisk. I dag var ha helt hysterisk, så vi får se...

Skrevet

Det skal bli 0 grader på fredag visstnok... Det passer jo bra for drittposen vår i hvert fall. Må den snart dø en sakte og grusom død.

Skrevet

0 grader høres deilig ut:) Da er vi nok med på å gå ja! Åssen pose har du, Husmus? Vi har en lammeskinnspose, og den holder godt på varmen! Selv de siste dagene nå har han vært glovarm når vi har tatt han opp. Og iskald i kinnene ;)

Skrevet

Kaiser. Men jeg tror jeg har billig versjonen og jeg tror det er syntetisk ull. Vi får sammenligne på fredag :)

Skrevet

Husmus: Kokosbollefabrikken er på Sagene, men håper du blir m ut på tur likevel da, såfremt poden tillater d:) (klarer han ikke å sove i vogna? Vi kan jo gå litt rask tur også for min del, da får vi jo litt trim samtidig, og DET hadde nok ikke skadet..;)

Ja, jeg sjekka på yr.no istad, og d er meldt rundt 0 grader og lett snø- perfekt turvær! Men vi ser jo selvfølgelig an vær og føre (og humøret til lille prompen..;), og kan jo evt gå bare en kort tur hvis d passer best for folket! Det er jo ikke selve turen som er hovedsaken, men d sosiale samværet oss hjemmeværende husmødre imellom..;)

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg hiver meg rundt og blir med på tur :)

Skrevet

Jeg trenger all trim jeg kan få for her går vekten feil vei!

Det går nok bra, jeg får bare finne den mest humpete stien. Jeg antar det ikke er asfaltert på Sagene? :D

Skrevet

Det er søren meg veiarbeid og graving overalt her oppe for tida, så humper d har vi mer enn nok av...

Skrevet

Hei. vi og har lyst å bli med, men lurer på... kjenner alle dere hverandre eller?

Skrevet

bare koselig d, jo flere vi er sammen jo gladere vi blir osv osv:) vi kjenner ikke hverandre nei, bare snakka litt sammen her på dib!

Skrevet

ok, da hiver vi oss med, jeg og lillegutt hvis det ikke blir alt for kaldt:)

Skrevet

jeg har også lyst til å være med.... Aldri vært m på treff før, så dette blir mitt første...

Skrevet

Så moro at så mange skal være med :)

Hvordan er veien vi skal gå? Ser dere sier den er humpete?

Skrevet

Jeg har også lyst til å være med den turen høres kjempekoselig ut!! Og jeg bare elsker kokosboller.. Men kl 1300 blir litt sent for min del. Kan den turen arrangeres en gang til en annen dag mon tro??

Skrevet

Asfalten kom snikende til Sagene for noen mnd siden så nå er det ikke såå humpete her lenger :P det er veldig fint å gå langs elva, går der stadig vekk..

Skrevet

Vimsen, tror du en Bugaboo kan klare å manøvrere seg over humpene der:P? Har en vintervogn også, men den er jo ikke like god å trille på.

Skrevet

Det skal nok gå bra ;-)

Skrevet

Dette hørtes utrolig koselig ut! Fikk lyst til å være med jeg og, men det passer selvfølgelig dårlig akkuratt i morgen.. Vil veldig gjerne være med neste gang:)

Skrevet

Perfekt, vimsen :) Da stiller vi opp i go'vogna i morgen, godt innpakket og med godt humør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...