Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min snart to uker gamle gutt har en så veldig gylden hudfarge. han var litt gul i utgangspunktet, men dette har gått tilbake og det hvite i øyet er ikke lenger gulfarget. men han ser så solbrun og gylden ut at jeg blir bekymret for om noe er galt. og blir veldig fort rød i ansiktet når han hoster, trykker etc. noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,lille adrian lå på grensa til å ha gulsot,var gul i huden,men nå ser han solbrun ut ...alle kommenterer at jeg har så brun baby,di lurer på om jeg har solt han hehe..

Men di på HS sa det var normalt at di er litt brunaktige i huden hvis di har vært gule :)

Skrevet

de testa han for gulsott på sykehuset. lå godt under da. nå skal det sies at pappan er 1/4 koreansk, så han er ganske mørk. men synes det var litt rart med så solbrun baby. men som du sier, så er det vel vanlig at det henger litt igjen. kan ikke se at det er eksem heller, for det gjelder hele kroppen og ansikt, samt hodet.

Skrevet

når jeg ser på babybilder av dattera mi så var hun kjempebrun hun og! litt rart det der,både jeg og faren er kjempehvite hehe,men mye farge får barna mine fordet om hehe...men nå begynner adrian å bli litt mer "normal" i hudfargen sin :) han ble 6 uker på fredag som var...

Skrevet

ja, sånn er bildene av dattera mi også! får bare se det an da. siden lilleprinsen hadde sirkulasjonsproblemer etter fødselen er jeg helt håpløst opptatt av hudfarge og temperaturen. han blir to uker på torsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...