Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som har erfaring med dobbel ins. eller?:D

Skal nedover tidlig i Mai og vurderer en dobbel en-høres litt sprekt ut santa;)Tihi...

Har bare så lyst og gjøre det optimale når jeg først er der....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du kan lese i innlegget mitt over her...så har jeg akkurat hatt en dobbel ¨nå....:) Håper det skal hjelpe på å bli gravid.

Skrevet

Heisann

Etter 4 negative forsøk fikk jeg resept på hormonsprøyter hos min gynekolog. Dette medførte storproduksjon av folikker (3 store ved eggløsning). Jeg satte en eggløsningssprøyte og hadde dobbel ins. Mange sier at det er bortkastet når vi både har gått på hormoner samt satt eggløsningssprøyte...men jeg tror det var det som skulle til. Jeg er nå gravid i 14. uke.

Så lykke til.

Skrevet

Jeg fikk beskjed at dobbelt inseminering egentlig ikke gjør noen forskjell. Vi ville det i og med at vi måtte reise så langt for å komme til stork...men leste etterhvert flere og flere steder at det ikke gjorde noen forskjell. Vi valgte dermed enkel og vi ble gravid ved tredje forsoek (etter aa ha skiftet donor)...veldig rart egentlig...jeg var helt bestemt på at "nå blir jeg gravid"...allerede på reisen til stork klinikken..jeg sa det til og med til hun som inseminerte meg at "jeg føler sterkt at jeg blir gravid denne gangen" (følte ikke det noen av de andre gangene. Sa hele tiden til min partner "jeg vet jeg er gravid"...og jeg visste det virkelig..veldig rart..særlig fra en ulrapessimist som meg :) lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...