Gå til innhold

Kan du dele din erfaring med Jasmin p-piller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne på de, men har null erfaring med p-piller...

Skrevet

Beste ever! Ikke noe mellom belødninger å annet tull. Lett å Utsette mensen også! Men dyrere enn andreda..

Skrevet

Nå j***la dritt!!!

La på meg nesten 15 kg på ca 2-3 mnd og var hormonell som et h****te!!!

nei takke meg til cerazette!!

Skrevet

Hehe, hmmm... To HELT motsatte svar! :) Trenger flere svar jeg...... :)

Skrevet

Vi feira nettopp 3-års dag her i huset, hadde p-pillene (yasmin) funka som dem skulle hadde vi ikke feira 3-års dag (så veldig glad for det nå da at dem ikke funka).

Skrevet

I tillegg til at jeg var hormonell som et H og i det hele tatt, så blødde jeg som en gris i 2-3 uker og 1 uke fri...........

Skrevet

Lukas er et Yasmin barn, så min erfaring er at man kan bli gravid på de. Alt andre med blødninger, mensen osv var jeg fornøyd med. Lurer på om jeg gikk litt opp i vekt da jeg tok de også, men den gang hadde jeg bare godt av det:)

Skrevet

Ja, jeg ble gravid på de..... (ingen andre merker hverken før eller etter)

Skrevet

Jeg la på meg 7 kg på et par måneder og ble også suuuperhormonell!! Var enten KJEMPElykkelig, KJEMPEsint eller KJEMPEtrist. Aldri noe midt i mellom. Måtte bytte merke for å bli mulig å leve med. Men de var kjempe effektive å utsette mensen med.

Skrevet

Ble gravid mens jeg gikk på Jasmin. Resultetet er fire og et halvt år gammelt og sover søtt i sengen sin :)

Etter endt amming prøvde jeg å starte igjen, men ble kvalm, humørsyk og daff, så jeg sluttet ganske snart igjen.

Skrevet

jeg er fornøyd jeg:-)

ikke noe neg el pos, bare vanlige p piller....el jo, mindre mens smerter av de:-)

Skrevet

Merkelig det at så mange blir gravide på de! Jeg ble gravid første pp med alle tre og nå har jeg gått på yasmin i snart 3 år uten å bli gravid! Min svigerinne har gått på de i 6 år uten å bli gravid. Legen min sa at disse var veldig pålitelige med mindre jeg kastet de opp. Jeg har ingen bivirkninger og er superfornøyd ihvertfall! :)

Skrevet

Kan bare sammenligne med trionetta, og i forhold til det så var jasmin helt fantastisk. En helt ny verden. Gikk ikke opp i vekt og hadde ingen mellomblødninger. (Og ble heller ikke gravid) :-)

Skrevet

ble rett å slett dårlig av de.. kvalm å skikkelig uvell..:(

Skrevet

Veldig fornøyd. Ingen bivirkninger, heller ikke gravid (dog ble gravid på første forsøk når jeg sluttet) Har gått 9 mnd på Cerazette, men gått tilbake på Yasmin nå. (eller yasminelle heter de vel nå, mindre hormoner)

Skrevet

Jeg ble kjempesyk når jeg gikk på de, utvikle allergi mot nesten all mat. ( i den form at jeg fikk enorme smerter hver gang jeg spiste Og måtte ta medisiner før hvert måltid for å få noe ned på slutten.

Var utrolig effektiv slanking da............

Gikk på de et år før legen plutselig skjønte at det nok var ppillene som gjorde meg syk.

Var først de siste 6 mnd at det ble så ille at jeg ble plaget og da ble det veldig raskt værre.

Når jeg sluttet tok det vel ca 3 mnd før jeg var helt frisk igjen.

Men nå har ikke jeg prøvd andre merker og kan jo hende jeg ville reagert helt likt på et annet merke.

Tør ikke å prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...