Gå til innhold

Hva betyr det?:Det ble sagt det var kontroversielt at gubben og jeg ble sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen forklare hva det betyr?

Dette ble sagt da vi ble sammen for ca 12 år siden.

Lurer fortsatt på hva det betyr...

Hvordan tolker du det?

Skrevet

kontroveriselt = litt oppstyr?! Slik tolker jeg det...

Skrevet

omstridt/skape overskrifter ville jeg forklart det med.

hvorfor ble det sagt, tror du?

Skrevet

Definisjonen av kontroversiellt er jo ; som det er uenighet om, omstridt en k- sak, uttalelse, person

Men jeg ville tolket det som om det var litt, tja "utenfor de satte rammer" det var snakk om, altså at det ikke var det som var det rette på en måte, om du skjønner.

Skrevet

Er det ikke"koselig" når folk skal legge seg borti sånne ting? Jeg ville tolket det som om dere to var veldig motpoler til hverandre, og ingen noen sinne ville trodd dere to fant hverandre!

Men hvem vet? Strengt tatt kun den som uttalte det.. Flott at dere fortsatt henger sammen da! :)

Skrevet

Kontroversielt er noe som bryter mot "normalen", kansje t.o.m omstridt...

Jeg vet ikke om det er kulturelle eller store aldersforskjell mellom deg og mannen din, men det KAN være eksempel på ting folk kan se på som kontroversielt.

Skrevet

Vi er begge opprinnelig norske, født samme år, fra samme sosiale bakgrunn, samme utdanningsnivå, samme interesser, er fra nabokommuner faktisk, og vi møttes via venner, ingen av oss var i forhold da forholdet startet...hva annet kan det være`?

Jeg har tenkt og tenkte uten at jeg kan forstå hva det skulle bety....

Ikke at det betyr så mye men jeg liker ikke å ikke forstå ting..., men gvil ikke lage noe oppstuss ved å spørre han som sa det heller da :)

Skrevet

hehe...da mistenker jeg vedkommende å bruke er ord han ikke har peiling på hva betyr, for jeg kan ikke se noe kontroversielt med det du skriver der....så enkelt kan det være ;-)

Skrevet

Ikke sikkert vedkommende visste hva det betød ;o)

Virker nesten ikke slik..

Skrevet

Tanken har slått meg og :). Får det jo ikke til å passe inn at det på noen måte skal være kontroversielt....

På den annen side er han som sa det både belest og intelligent så det passer liksom ikke inn at han ikke vet betydningen av fremmedord han bruker heller.... *klørmegihue*

Skrevet

Da ville jeg rett og slett spurt for det virker jo som om han til tross for at han er belest har glemt å kikke i ordboka;)

Skrevet

Haha... han er ikke en av de der som "kaster" rundt seg med fremmedord (for å virke smartere?), som han ikke vet betydningen av da?

Skrevet

Hvis han er et intelligent og oppegående menneske, ville jeg tenkt at det var ment ironisk...

Mer slik at da han fikk vite om dere "Jøss, det var kontroversielt...." (når det er det motsatte han mener)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...