@stronauten med 3 små Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Og hvor mange paier må jeg lage? Vi er 10 stk.
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 10? ville laget tre..samt salat og baggiser ved siden av.. ville brukt den maisennä paibunnen, den blir best..Ikke så butterdeigaktig 1)sopp, kalkunskine, løk, paprika, ost og den fløteblandinga )brokkoli, skinke, mais, ost , tomaterog den fløteblandinga siste villle jeg laga bare med sopp, kalkunskinke ost og fløteblanding
Alenemamma :) Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Taco pai er utrolig godt:) Det ville jeg laget:)
erteposen + 4 Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Jeg hadde nok laget to paier, i tillegg til salat og brød. Tacopai synes jeg er noe av det verste jeg har smakt:) To ulike fyll som passer godt sammen er: -spinat, litt surra løk/hvitløk, feta og soltørka tomat (tin frossen og klem ut veska) - kylling krydret, brokkoli, samme løkblanding. Krydder som passer er italienske. Selvsagt med ost og eggestand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå