Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten gutt på snart 10 mnd, og synes ofte det er vanskelig å finne på ting med ham om dagene...Det blir ofte leking på gulvet, trilletur til butikken og prøve å få gjort litt i huset mens han krabber rundt meg. Jeg går i barselgruppe, men vi møtes ikke så ofte...ellers kjenner jeg ingen andre med små barn.

Er jeg den eneste som synes at dagene blir lange imellom? Hva finner dere på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går på babysvømming 1 dag og i åpen barnehage 2 dager i uka. de resterende dagene brukes til shopping/ærender og være sammen med de få venninnene jeg har som er hjemme med barn. barselgruppa mi eksisterer ikke lenger (de fleste er tilbake i jobb).

nå vet ikke jeg hvor du bor, men her i oslo er det flust av tilbud. anbefaler i hvert fall ovennevnte aktiviteter samt babysang dersom dette finnes der du bor.

Skrevet

Jeg har en jente på 6 mnd. Er på småbarnstreff hver mandag, triller turer, er på besøk hos venninder, søstra mi, foreldrene mine og svigers.., akkurat nå går jeg på kurs i babymassasje, ellers så leker jeg med ungen hjemme + att jeg liker å styre litt i huse (vasking, rydding ect...). synst dagene går fort. Jeg har egentli ikke kjedet meg noe særlig mens jeg har hatt permisjon:-) Men jeg er egentli en person som alltid har vært flink å finne på ting for meg selv..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...