Gå til innhold

Gt safari eller teutonia timmy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg kun erfaring med timmy selv, men vil tro at om du skal gå tur på litt ulendt terreng så vil gt safari med store bakhjul ha desidert best trillekomfort. Svingbart forhjul gjør også vogna mye enklere å manøvrere på nesten alle underlag, og de stedene svingbart forhjul ikke fungerer så bra kan hjulet låses (selv har jeg en oth og har aldri hatt behov for å låse framhjulet, triller bra overalt =)).

Av de tre du nevner ville jeg valgt gt safari, mest pga av svingbart forhjul.

Velger du en timmy så vil jeg anbefale lufthjul. Synes det øker trillekomforten mye, spesielt på grus/snø/ulendt underlag. Alt i alt en god vogn. Vil tro liggestillingen er hakket bedre på timmyen enn gt, iallefall for litt eldre barn siden liggeflaten på timmy er litt større. Men vil ikke tro at dette er noe stort problem. På den annen side er timmy litt smal, så ikke så god plass i bredden til tykke poser og store barn.

Men vogna er god, den veier lite og er enkel i bruk + liker den store lune kalesjen.

Men igjen, siden jeg er stor tilhenger av svingbart forhjul ville jeg valgt gt =) Har hørt veldig mye bra om den vognen!

Brio zenit kjenner jeg ikke til, så kan ikke hjelpe deg der...

gt! har prøvd lillemann i en timmy. Er ikke plass til en 1åring med pose og god comfort! Så fra meg får du tips om gt, den er forresten veldig lett og god å trille samt har mye bedre plass! lykke til! dersom du bor i bergensområdet så har simobutikken i åsane tilbud på gt til 1495,-

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...