monca*84*j12 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #26 Skrevet 9. februar 2009 Ja men det er jo godt og høre, at det er håp selv om man har litt og jobbe med.. hehe Jeg kan virkelig skjønne at det ikke er noe morro den andre veien heller!!! Det går jo på det samme.. Klær som ikke passer, fokuset på mat og andres syn/komentarer.. Men men.. vi har alle noe og jobbe med.. Og jeg er generellt veldig fornøyd med tilværelsen, og tross alt er det aller viktigst.. uansett form eller fason.. hehe Så morro.. Hip Hop er sååå kult.. har så utrolig respekt for folk som behersker dans.. Utrolig fasinerende med den kroppsbeherskelsen som noen innehar... Dans er kult..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. februar 2009 #27 Skrevet 9. februar 2009 ja, jeg enig med deg, like felt å være på begge kanter. det jeg alltid har undret meg over er hvor mye mer forsiktige folk er å kalle noen feite enn å kalle folk tynne. Det er mange som tror at det å bli kallet tynn ikke er så gale. men heldigvis bryr jeg meg ikke så mye lengre. det var veldig lite kjekkt da jeg gikk på ungdommsskolen. Men jeg fikk meg jo mann (som da var gutt) da jeg var 14 år gammel, sog siden har vi vert sammen. Sp det har prellet fort av meg. Nå bryr jeg meg ikke så mye lenger så lenge jeg klarer å holde på det lille jeg har. Å så til dans ja. Det er utrolig fasinerende å se så dyktige dansere. Jeg startet å danse da jeg var rundt 6 år elel rnoe sånnt. Men da jeg ble 17 la jeg det på hyllende. Da hadde jeg danset HELE dagene bortsett fra når jeg gikk på skolen. Så nå etter så mange års pause så må jeg jammen meg trene litt, er stiv så en stokk;)
monca*84*j12 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #28 Skrevet 9. februar 2009 Så heldig at du møtte din kjære så tidlig.. Skulle virkelig ønske jeg traff min tidligere.. Han er 8år eldre enn meg så er litt forskjell.. Føler liksom at jeg har gått glipp av så mye av livet hans.. Men jeg må jo heller bare tenke at jeg var heldig som fant han i det hele tatt.. Vi har jo mage år sammen!!!! Det er tøfft og begynne og trene igjen ja.. Men det går jo fort over da, så kommer man i en rutine og det blir bare godt.. sånn er det med treningen min i hverftall.. Syntes det er såå godt og kjenne meg sliten og jeg vite at jeg gjør det jeg kan for spiren.. hehe Blir morro for deg da, og komme i gang igjen! Det blir bra.. Dumt spm.. Men du har sett save the last dance?? Det må være en av favoritt filmene mine.. såååå fin altså... hmmm.. må se den igjen snart.. hehe
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. februar 2009 #29 Skrevet 9. februar 2009 ja, vi er heldige som fant hverandre så tidlig, vi er like gammle, så vi har ikke gått glipp av så mye;) Det er veldig morsomt i grunn, mine foreldre var også så tidlige, det var også hans foreldre. Å de holder i sammen hele gjengen. Når det gjelder filmen så har jeg sett den ja, den er utrolig kjekk. Men jeg skal gi deg to nye anbefalinger, å jeg anbefaler de på det STERKESTE,. dU må se "step up to the streets" og "stomp the yard". Det er to nye filmer, og de er så vanvittige kule:) Du må se de om du liker dans
monca*84*j12 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #30 Skrevet 9. februar 2009 så morro at de også var så tidlig ute da.. Ligger i genene dine da.. Og binne deg tidlig.. hehe Filmene er notert.. Trur jeg har hørt om stump the yard.. Jeg er skikkelig dårlig på se filmer.. og kino er jeg aaaaldri på.. men har en liste over filmer jeg vil se.. så da står de på den.. hehe
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. februar 2009 #31 Skrevet 9. februar 2009 bra, tror ikke du kommer til å angre. Jeg har kjøpt de nå, venter på å få de i posten, synes de var så bra. Bestillte 2 andre også i samme sleng;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå