Gå til innhold

Herman, Henrik eller Sondre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker et litt "norsk" navn. Men klarer ikke bestemme oss.... Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig god smak dere har, da=)

Jeg synes alle er kjempefine, men Herman er minst brukt - kanskje det hadde vært det avgjørende for meg.

Skrevet

Jeg elsker navnene Herman og Henrik, men har aldri likt Sondre!!

Og av de to første navnene, så synes jeg Henrik er det mest norske. Men Herman er jo litt sjeldnere kanskje, selv om det er mange av de også:)

Skrevet

Sondre var finast av dei...Fredrik og synst eg er fint=) og Martin....

Skrevet

Henrik er vel ikke spesielt norsk.

Tenker på Henrik 8. i England og prins Henrik i Danmark osv.

Hvis det betyr mye at navnet er norsk, må det jo bli Sondre.

Skrevet

Jeg liker ikke Sondre men både Henrik og Herman er fint. Personlig liker jeg Herman best.

Skrevet

Herman synes jeg er direkte stygt! Tenker på et typisk skolenerd elns. Sondre og Henrik er søte navn, tror jeg liker Sondre best. Er ikke sikker ;p

Skrevet

Jeg liker Henrik best - flott navn. Sondre er også helt greit, mens Herman har jeg aldri likt.

Skrevet

Herman eller Henrik, holder en knapp på Herman.

Sondre liker jeg ikke.

Skrevet

Sondre.

Det er jo det eneste som faktisk er norsk, er det ikke? ;)

Skrevet

1. Sondre

2. Henrik

3. Herman

Sondre og Henrik er kjempefine navn, liker nok Sondre aller best. Sindre er også fint, og flott betydning. Herman liker jeg ikke, tror det betyr noe slikt som hær, kriger, krigsmann (leste om det i Dagbladet i helga) og da likte jeg navnet enda dårligere enn før.

Skrevet

Sondre er jo det mest norske, eller hva med Snorre? Jeg liker både Herman og Henrik da - koselige navn :-)

Skrevet

Alle navnene er kjempefine, du har god smak! Kunne godt brukt alle selv, men hvis jeg måtte velge et ville det blitt Henrik!

Hva med

Magnus

Erlend

Johannes

Erik

Albert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...