Mamma og lillegutt Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Ønsker et litt "norsk" navn. Men klarer ikke bestemme oss.... Noen som kan hjelpe?
prebs Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Veldig god smak dere har, da=) Jeg synes alle er kjempefine, men Herman er minst brukt - kanskje det hadde vært det avgjørende for meg.
FebruarBABYLOVEnrTO Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Jeg elsker navnene Herman og Henrik, men har aldri likt Sondre!! Og av de to første navnene, så synes jeg Henrik er det mest norske. Men Herman er jo litt sjeldnere kanskje, selv om det er mange av de også
trebarnsmamma84 Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Sondre var finast av dei...Fredrik og synst eg er fint=) og Martin....
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Henrik er vel ikke spesielt norsk. Tenker på Henrik 8. i England og prins Henrik i Danmark osv. Hvis det betyr mye at navnet er norsk, må det jo bli Sondre.
Castho Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Jeg liker ikke Sondre men både Henrik og Herman er fint. Personlig liker jeg Herman best.
MirandaC Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Herman synes jeg er direkte stygt! Tenker på et typisk skolenerd elns. Sondre og Henrik er søte navn, tror jeg liker Sondre best. Er ikke sikker ;p
Ophiophagus Hannah Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 Jeg liker Henrik best - flott navn. Sondre er også helt greit, mens Herman har jeg aldri likt.
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #12 Skrevet 3. februar 2009 Herman eller Henrik, holder en knapp på Herman. Sondre liker jeg ikke.
ma-85 Skrevet 3. februar 2009 #13 Skrevet 3. februar 2009 Sondre. Det er jo det eneste som faktisk er norsk, er det ikke?
År og dag Skrevet 3. februar 2009 #14 Skrevet 3. februar 2009 1. Sondre 2. Henrik 3. Herman Sondre og Henrik er kjempefine navn, liker nok Sondre aller best. Sindre er også fint, og flott betydning. Herman liker jeg ikke, tror det betyr noe slikt som hær, kriger, krigsmann (leste om det i Dagbladet i helga) og da likte jeg navnet enda dårligere enn før.
Vannmann35 Skrevet 4. februar 2009 #15 Skrevet 4. februar 2009 Sondre er jo det mest norske, eller hva med Snorre? Jeg liker både Herman og Henrik da - koselige navn :-)
Jippi74 Skrevet 4. februar 2009 #16 Skrevet 4. februar 2009 Alle navnene er kjempefine, du har god smak! Kunne godt brukt alle selv, men hvis jeg måtte velge et ville det blitt Henrik! Hva med Magnus Erlend Johannes Erik Albert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå