Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, gruer meg så! Er så redd for å se negativ test! Hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste i det hele tatt, bare vente på mens... Planen var å teste helga som kommer, hvis ingen blødning før det. Skal ta blodprøve den 6., rugedag 18.

Men kjøpte 2 tester i dag, bare for å ha de i hus liksom... Å nå går jeg å grubler. Skal, skal ikke... Har hatt mensmurringer siden fredag, men det har ikke skjedd noe enda. Aaaaaakk og ve, for et dilemma....

Dumt å teste på morgenen, må jo på jobb etterpå. Og kommer til å "go down under" hvis jeg ser den er negativ. Å da blir det grusomt å være på jobb en del dag, er skikkelig sippeguri! Men klarer nok ikke vente til helga...

Huff, trenger noen råd...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hvis du har ruget så lenge uten å få blødning så er det stor sannsynlighet for at dette går rette veien. Tror nok at eg hadde testet. Svaret er jo det det er uansett! Lykke til!

Skrevet

Hei. Jeg skal ta blodprøve ¨på torsdag 5.2. Sitter og tenker på om jeg skal ta en hjemmetest før, men har bestemt meg for å vente på blodprøve. Redd for svaret jeg får.

Masse lykke til

Skrevet

Kjenner meg igjen, men har bestemt meg for å teste kun ved blodprøve.

Rugedag 14 her og, har tidligere hatt spott (ved flere neg.forsøk) fra dag 9-10 og mens før testdag men intet nå. Har heller ingen symptomer på graviditet (foruten litt ømme bryster). Spesielt ved dette fryseforsøket er at jeg har gått på østrogentabletter og jeg tror kanskje at det har utsatt spott. Får svar på blodprøven i morgen.... Spennende tider ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...