angelica-s Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 For den som husker meg igjen så har jeg nå hatt en liten pause på noen mnd etter 6 negative forsøk. Har ikke vært så aktiv her inne i pausen, men har vært inne å lest litt:) Gratulerer til alle som har blitt gravide og som har født. Så...nå er jeg i gang med forsøk nr 7. Denne gangen dobbel inseminasjon...får håpe det hjelper:) Sitter nå i skrivende stund på et hotell i københavn. Hadde inseminasjon 1 i dag og skal ha nr 2 i morgen. Jeg har troen på dobbel, har lest noen solskinnshistorier her inne hvor det har klaffet når man har hatt 2. Håper håper håper... Har gjort alt denne gangen, dobbel pergo, eggløsningsspøyte, (har hatt dette forrige gang også) men som sagt denne gangenhar jeg dobbel ins. Har vært veldig flink til å bevege meg i det siste også, for å komme i litt bedre form og bedre blodsirkulasjonen til livmoren;) Så nå er det best at det går, for denne turen har blitt dyr, ja dobbel så dyr som vanlig. med hotel og parkering etc. Men det blir selvfølgelig verdt det når testen viser positiv om to uker:) Med hilsen fra København:)
bumpi de bump Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Så heldig du er som er der allerede! Jeg tror jeg blir å vente til mars før jeg prøver igjen. Men som du sier; det er verdt å vente når testen viser positiv. Håper du får litt ut av vakre Køben utover legebesøket : ) Lykke til i morgen også, angelica-s!
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 heisann:) jeg skal snart i gang igjen jeg også. har hatt en lang pause jeg også pga ustabil syklus. har fire forsøk bak meg, så jeg håper på positivt snart. du må ha masse lykke til. skal krysse fingrene for deg;) +++++++++++++++++++ hilsen
Kath:) Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Får håpe det klaffer for deg denne gangen! Det høres jo veldig bra ut med dobbel inseminasjon da!) Jeg skal også krysse fingrene for deg. Nå må du kose deg i København, og slappe av så godt du kan! Tvi tvi
Kjempeglad mamma Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Lykke til!! Ikke glem å kose deg litt også!
angelica-s Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2009 Tusen takk for lykkeønskninger:) Og lykke til til dere andre som skal nedover snart også Nå har jeg akkurat kommet hjem....endelig...tar på å kjøre...sånt sett så var det veldig godt med dobbel denne gangen, slapp å kjøre fram og tilbake på en dag. Så nå er det bare å vente i to laaaange uker...håper de går fort og ender lykkelig:)
luna+gravid Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 jeg ønsker deg masse lykke til!jeg var også nede igår-på Nordica, men hadde kun 1 inseminasjon og i naturlig syklus.jeg tok bussen tur-retur samme døgn, og rett på jobb fra nattbussen!Skikkelig slitsomt! Håper vi begge tester positivt om 2 uker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå