hamburg70 Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Datteren min er nå 2 uker gammel og amming har helt siden fødselen fungert greit. Vi har vært gjennom noen økedager i forrige uke og i etterkant fungerte alt bra igjen. Men de siste dagene har vi hatt veldig lange ammerunder, som starter bra, men som ender med at hun begynner å skrike mens hun ammer, slipper taket og med det første ikke vil ha mer. Etter en kort stund vil hun amme igjen, men det varer ikke lenge før hun er helt fra seg igjen og ikke vil mer. Slik kan vi ha det gående i flere timer. Det hele blandet med noen runder i leiligheten for å få henne til å rape, for så å starte på nytt igjen. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan unngå slike runder og få en mer 'effektiv' amming?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Gi fra hvert bryst max 15-20 min. Ingen hensikt å sitte lenger. Prøv deretter å gi smokk, hold den for henne, tar tid å venne seg til. De små har ofte et vanvittig sugebehov (er jo overlevelsesinstinktet deres) og smukken er en god venn å ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå