Gå til innhold

Hva er dine erfaringer med Brio Happy Duo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er spurt om dette før, men når jeg søker på Brio happy får jeg bare opp bilder og artikler som inneholder ordet happy. Så dersom noen gidder å svare igjen så blir jeg veldig glad!

Tenker på denne til vår førstefødte. Synes det virker stabil, passe stor og er pen å se på.

Hvordan er deres erfaringer med denne? (pos og neg) Er bagdelen stor nok? Kan sportsvogndelen legges helt flat? Kan sportsvogndelen snus? (evt vendbart håndtak på teleskopunderstellet?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Veldig god vogn, anbefales! Bagen er litt liten, men det gjør jo ingen ting for sportvogsdelen kan legges helt flat og er lun og god. Så det spiller ingen rolle om man tidlig går over til sportsvognen. Sportsvognsdelen kan snus, på compact understellet er hådtaket også vendbart. Men ville unngått dette understellet fordi det er tyngre enn de to andre og har null fjæring, det er derfor veldg tungt å svinge vognen om man har compact understell. De som sier de er missfornøyde med denne vognen har alltid compact understellet, har aldri hørt eller lest noen som sier noe negativt om vognen som har et av de to andre understellene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...