meg83 Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Vi har holdt til ved Hausken. Fikk nylig omgjort AIH til IVF, som endte i tidlig "SA" (før positiv test). Tenkte å gå videre med noen AIH-forsøk hos Hausken, før vi av økonomiske årsaker ville prøve oss offentlig når vi skulle over på IVF. Jeg har PCO(S), og fikk i dag vite at det ikke er så lurt å drive med AIH da.. Dermed må vi plutselig forlate vår trygge, kjære klinikk til fordel for noe stort, nytt og ukjent og sannsynligvis masse venting.. Noen som har erfaring med Haukeland? Hvordan har dere blitt ivaretatt, og hvor lang har ventetiden vært? Setter stor pris på svar, for nå må vi få opp farta her...! =/
lisja Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Vi held til ved Haukeland, og har berre positive erfaringar derifrå. Vi var til forsamtale i august, og hadde første ivf i oktober. Dette enda dessverre i SA, men no er vi klar for fryseforsøk i veke 7/8. Både legane og sjukepleiarane har vore heilt fantastiske, og vi har fått god oppfølging. Hadde det ikkje vore for juleferien hadde vi nok fått fryseforsøk tidlegare. Er litt lenger ventetid på ordinert forsøk. Lykke til:)
meg83 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2009 Takk for svar! Så flott da! Hadde sett for meg ett års venting jeg nå..! Hvordan startet dere prosessen? Avtalte dere forsamtale pr. tlf., eller er det noen skjemaer el.l. man må sende inn? Flere som har andre eller lignende erfaringer når det gjelder Haukeland?
lisja Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Vi starta prosessen med fastlege som henviste oss til sentralsjukehuset, og vart henvist vidare derifrå til Haukeland. Vi fekk innkallelse til forsamtale i posten. Måtte ta div blodprøver på forhånd. Vi slapp å bekymre oss for noko, henvisning vart sendt til Haukeland i mai. Fekk brev frå dei innen det hadde gått en måned der det stod at vi måtte berekne 3 måneder ventetid. Deretter fekk vi brev om innkallelse til forsamtale i august. Har fått veldig god informasjon og oppfølging i heile prosessen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå