Gå til innhold

8 mnd og våken 1-3 timer hver natt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi begynner å bli litt matte her..

Minste på straks 8 mnd har den siste uka (drøyt..kanskje litt lenger) våknet i 3-4 tida og gjerne vært våken til 6.

Hun er nattavvent og får ikke mme før etter kl 06, sånn har vi hatt det i to måneder. Hun spiser godt om dagen:

Mme kl 06 som sagt

Grøt kl 10

Mme kl 12

Middag kl 16

Grøt kl 18

Mme før legging kl 19.

Hun sover som en engel fram til 3-4-tida, da våkner hun og kan være illsint!! Hun virker ikke sulten, for gråten og sinnet stopper med en gang vi kommer inn til henne. Så vi går inn og ut, inn og ut, stryker og koser (tar henne ikke opp), men så fort vi prøver å gå ut begynner hun igjen. Hun ER trøtt, men sovner ikke - klarer å holde seg båken på eegenhånd.

Hun har ingen tenner enda, men hadde det vært det hadde de vel gjort vondt uansett om vi var hos henne eller ikke? Må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner bæret for tida....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med lignende erfaringer??...

Skrevet

Jo det kan høres ut som min gutt på 11 mnd. Han har holdt på sånn et par uker nå... Våkner opp i 23 - 24 tiden og bare gråter... Blir mer og mer våken, står i sengen. Helt umulig å få han til å sovne igjen. Jeg har vært "dum" og tatt han opp og holdt ham, og nå har jeg nok bare gjort saken værre.. Han blir værre og værre for hver dag. Nå må det blir ferber light her.. kan ikke ha det sånn. Jeg aner virkelig ikke hvorfor han holder på sånn, han kan ikke være sulten, han har ikke noe i bleia, han er ikke overtrøtt. Han er en engel og superblid og glad hele dagen lang, legger seg kjempefint uten noe tull, men våkner altså etter noen timer. Så ingen råd herfra, bare helt rådvill. Skal en tur til helsesøster i morgen og snakke om dette.. Han skal i tillegg til å være våken i timesvis på natten opp i 05 - 06 tiden. Så mor får sånn ca 4 timer søvn hver natt.

Skrevet

Snuppå mi på snart 9mnd å har det slikt..

Sover ca 19-23,får mat(mm) før vi legger oss.

Våkner i 02/03tiden om natta,setter henne opp i senga å gir vann på tutekopp. Kan sovne i noen min.så våkner hun igjen..

Kan holde på slikt 6ganger i løpet av ei natt.

De andre gangene våkner hun å bare griner.. Tar henne ikke opp,tilbyr vann (får ikke mat før 05/06 tiden)men får vann hvis hun vil ha på natta..

Jeg dytter,for jeg forstår ingenting hvorfor hun ikke sover..

Får aldri den gode dype søvnen...

Skrevet

(glemte å si at hun har holdt på slik i 3mnd nå.....er temmelig matt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...