Gå til innhold

Jeg får kriurgisk abort i bare lokalbedøvelse i morgen

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har angst for narkose, så de ordet det så jeg bare får lokalbedøvelse i morgen. I sverige utføres alle kirurgiske aborter i lokalbedøvelse, så det er ikke noe problem. Du ser ikke noe likevel, bare hører lyder. Jeg gruer meg så jævlig. Jeg har tatt medisinsk abort før for mange mange år siden, og det er det vondeste jeg har vært med på, også fysisk. Fikk tre morfinsprøyter, kastet opp over alt og var i komatilværelse i flere dager etterpå. Kan noen med kirurgisk abort fortelle meg at det hvertfall må være bedre enn medisinsk, å slippe å se foster og morkake og alt komme i do?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tror jeg ville prøvd å svelge angsten for narkosen i stedet, siden du allerede vet at du blir syk når du tar med lokalbedøvelse. Også ville jeg (hvis du hadde hatt mulighet) heller tatt medisinsk, den tas så tidlig at det ikke er særlig annerledes det som kommer ut enn ved kraftig og koagulerende menstruasjon.

Lykke til i dag :)

Tror ikke hun andre som svarte deg her leste helt hva du skrev, hun svarte jo helt motsatt?!

Jeg har aldri tatt medisinsk abort, men en kirurgisk. Det gikk utrolig fint, og jeg har ingen vonde minner fra det. Jeg hadde jo narkose da, så vet ikke hva du får se av blod og sånn. men kan aldri tenke meg at du får se noe som helst. Og når det gjelder smerter, hadde jeg tilnærmet lik null smerter. Litt murringer et par dager etterpå, men ellers ingenting. Det blødde omtrent som en vanlig mens etterpå, så det var heller ikke fælt.

Det kommer til å gå helt fint, lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...