Gå til innhold

Noen som har vært borti muskelbrist eller muskelstrekk i magen under svangerskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kjentes det i så tilfelle ut?

Er så fortvilet her jeg sitter, er 36 uker i morgen og har så utrolig vondt på EN plass i magen.

Har hatt det i flere uker, men det blir bare vondere for hver dag.

Det hemmer meg veldig i hverdagen, for det eneste jeg kan gjøre for å ikke ha det vondt er å sitte stille tilbakelent i sofaen eller ligge på siden i senga.

Med en gang jeg står, går, eller beveger meg, hoster, går på do osv, gjør det vondt, kjennes ut som et sår som rivner opp fra innsiden, venter nesten på at ungen skal komme ut av huden der når som helst.

Hadde ikke dette i forrige svangerskap. Har nevnt det for jordmor og hun sier at alt er normalt, men dette føles ikke normalt i det hele tatt, kjennes ut som om det kan være muskulært el.l.

Er vondt når ungen beveger på seg til og med vondt bare jeg skal snu meg fra ene til andre siden i sengen.

Må psyke meg opp for å dra i butikken å handle fordi jeg vet at det blir kjempevondt, til og med det å sitte på gulvet å skifte på datteren min er en pine.

Er dette virkelig normalt?

Gruer meg til fødselen kjenner jeg, hvordan skal jeg klare å presse når magen er så vond?

Noen som har vært borti lignende?

Hvem kan jeg eventuelt snakke med om dette?

Undersøkelse?

Er det i det hele tatt noe å gjøre?

Setter pris på svar og råd.

Fortsetter under...

Skrevet

dytter litt jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...