Gå til innhold

En venninne valgte dette navnet til den nye babyen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg ga nettopp datteren sin navnet : Filippa.

Hva syns dere? Er det poppis?

Kom med deres meninger ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker navnet godt, når det uttales som Filip + a, og ikke som Fiiilipa :-) Et navn jeg kunne valgt selv.

Navet er ikke vanlig:

Det er 216 kvinner som har Filippa som første fornavn.

Det er 145 kvinner som har Filippa som eneste fornavn.

Var bare 37 jenter som fikk navnet i fjor :-)

Skrevet

Det er jo ikke så mange som heter det akkurat nå, men så mye det blir snakket om, diskutert og brukt i områder som ligger foran resten av landet vil det bli en populært navn i alle fall. Det er jo mye brukt i Sverige, og der er det poppis.

Helt greit navn. Litt tamt.

Skrevet

ja, det må uttales Filip-pa. Ikke Filiiiii-pa liksom xP Bare bra det ikke er så vanlig ;p Eller venninna mi likr ikke vanlige navn. xD

Skrevet

17% av alle som heter Filippa fikk det navnet i fjor, ut i fra de talla som Vannmann ga. Det utgjør jo en god del, da - og tyder på at det er i økning... Men uansett er det jo ikke mange som heter det sånn generelt sett.. Jeg synes ikke Filippa er pent jentenavn.

Skrevet

Jeg synes det er stilig og absolutt ikke poppis!

Skrevet

Det er i hvertfall på vei oppover.

Samtidig er det et usedvanlig lite pent navn.

Skrevet

Jeg tror det er på vei til å bli populært. Har en bror som kalte datteren sin det, o9g vet om to til som smaker på navnet.

Skrevet

Tror det er veldig på vei oppover, og selv om ikke så mange heter det, er det jo i samme kategori som poppis.navna og ikke særlig spennende.

Synes ikke det er pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...